Oooohhhh sh-t ex lapd cop is a beast!!!

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by J o o k, Feb 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    They are trying to say his body was burnt to a crisp and somehow his wallet with license was still in tact.

    Even though they already said they found his wallet with Id by the border earlier
    test
  2. themomhunter

    themomhunter Hide Your Kids/Wife

    Joined:
    Jan 19, 2012
    Messages:
    1,005
    Yeah there's no way Dorner is alive. It's a shame it's over so quickly. Only a matter of time before the LAPD corruption is swept under the rug and they can play victim.
    test
  3. TheMarcusBLACK

    TheMarcusBLACK So Long Salvation..

    Joined:
    Oct 1, 2010
    Messages:
    6,316
    :kapohh:
    test
  4. Ghost Ninja

    Ghost Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    2,477
    yeah bro shit isnt adding up imo

    why would he even have his ID? what purpose would it serve?

    im not a conspiracy theorist, but could it be possible the police DONT have dorner but are only saying the body is burnt blah blah blah in order to give them a few more days to catch him before shit hits the fan?
    test
  5. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,027
    do yall believe when they be telling u lies all on the media
    and make the world look crazy to keep u inside
    test
  6. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    I think he's dead, but I bet the body is fucked up real bad...so instead of waiting for forensics they just pulled the "Oh woops, he dropped his license in the fire, yup its him"
    test
  7. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    If there were more to this...he would've wrote about it in his manifesto tbh...he put it all out there, which was his goal...literally no reason to leave stuff out and take to the grave
    test
  8. Ghost Ninja

    Ghost Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    2,477
    makes more sense

    i guess the fact that his "death" is so suspicious and odd and falls DIRECTLY in line with how someone COULD confuse and misdirect the police that there will be doubt in my mind that hes dead until its 100 percent confirmed
    test
  9. Turn My Swag On

    Turn My Swag On Deion Sandals On My Toes

    Joined:
    Jul 18, 2011
    Messages:
    4,326
    Confirmed to be female body. Wowzers
    test
  10. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,199
    Source nigga.
    test
  11. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,063
    Troll?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  12. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    Trollin man, if it were true it would be all over the place right now
    test
  13. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,063
    Lmao man this shits getting out of hand man

    I wanted to see that fool come out and go out like the ending of scarface

    The ONLY way he could be still alive is if he was never in that cabin to begin with

    That place burned to the ground and of he dipped he would ran into police cuz that place was surrounded by cops


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  14. Turn My Swag On

    Turn My Swag On Deion Sandals On My Toes

    Joined:
    Jul 18, 2011
    Messages:
    4,326
    I get all my intel from Mexico, niggas
    test
  15. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    I'm hoping for an underground tunnel in the basement
    test
  16. FiZiKs

    FiZiKs MileHighSalute

    Joined:
    Jan 19, 2001
    Messages:
    21,324
    They're now saying burners ment gas rounds

    Crazy

    They referenced an rpg round too earlier in the recording, and the shot heard in the house
    test
  17. Ghost Ninja

    Ghost Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    2,477
    the fire would fit perfect with that since they wouldnt find the entrance for hella long by then hed be ghost
    test
  18. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,063
    Lmaoooo man you knew 100% that when you saw this on twitter it was fake as hell


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  19. Ghost Ninja

    Ghost Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    2,477
    i like how they spelled confirmed wrong on the photoshop, nice touch
    test
  20. themomhunter

    themomhunter Hide Your Kids/Wife

    Joined:
    Jan 19, 2012
    Messages:
    1,005
    He may not have gotten the bodycounts he wanted but Dorner absolutely humiliated the shit out of the LAPD. It seems like they can't do anything right.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)