Okwerdz vs T-Rex MONDAY AT 12AM

Discussion in 'Battle Video Archives' started by avocado, May 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    The HIGHLY anticipated match between Okwerdz and T-Rex will be going up online on grindtimenows youtube page, in association with URL.

    As you know there is a LONG LONG history of shit talking and so forth between the two.

    YouTube - Okwerdz VS T-Rex, MOB - 8th may, 2010
    YouTube - T-REX TALKS ABOUT HIS NEXT BATTLE VS OKWERDZ + HIS NEW MIXTAPE
    YouTube - Okwerdz vs T-rex Promo


    so tune into youtube.com/drect at MIDNIGHT WEST COAST TIME ON MONDAY MAY 31ST (sunday night)

    This battle will also have a new special viewing process which will BE SOLELY TO THIS BATTLE AND ONLY THIS BATTLE. Drect will be releasing a blog later on this week discussing it and going into details about it.

    STAY TUNED!
    test
  2. Ethernet

    Ethernet G.O.A.T.

    Joined:
    Aug 22, 2009
    Messages:
    2,491
    I love you avocado.. No homo of course.
    test
  3. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    .....goon squad roll call? IS THAT HOW I GET REPLIES NOW!?!!!
    test
  4. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    Yeah.

    Just put EF in the title.


    Putting Okwerdz Vs. Rex doesnt cut it anymore...
    test
  5. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    test
  6. talal12345

    talal12345 Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    898
    What's this special viewing process you speak of? Not that rental shit, is it?
    test
  7. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    It is.

    More then likely gonna have to rent it.
    test
  8. Sensei Sounds

    Sensei Sounds Certified Brappee

    Joined:
    Sep 17, 2008
    Messages:
    877
    test
  9. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    in a cutting edge new direction to battling film-making i decided to film this battle stereoscopically and release the BATTLE IN 3D
    test
  10. Sensei Sounds

    Sensei Sounds Certified Brappee

    Joined:
    Sep 17, 2008
    Messages:
    877
    :HappyDance2:

    You're a real pal.
    test
  11. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911

    Is Drect gonna be able to describe this viewing process?

    I think you should do it.
    test
  12. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    Drect will do a blog about it, wouldn't be surprised if mad illz dropped one as well.

    just know that this new process is ONLY FOR THIS BATTLE
    test
  13. BelowTheHeavens

    BelowTheHeavens New Member

    Joined:
    Nov 27, 2009
    Messages:
    5,187
    Avocado, can this be our song?

    [youtube]OvMVCHhwTPs[/youtube]


    No homo of course, just a minor bromance.
    test
  14. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    Did someone say Goon Squad....?

    Oh hai, Ok vs. Rex? So that means Sunday night / Monday morning right? I wanna start my week with some gangsta shit...

    [youtube]kPVNHMjedfk&autoplay=0[/youtube]

    Btw Avo, do VoKab a favour and get his shit up?
    test
  15. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    lol imagine mook & dot mob huddled around a computer w/ 3D glasses watchin t-rex vs okwerdz on some geek shit.
    test
  16. tha sinner

    tha sinner New Member

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    3,110
    mannn, if its renting, i'll just wait
    test
  17. Freshcoast86

    Freshcoast86 Rap or chill

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    2,383
    So were going to have to rent this to watch it?
    test
  18. bobbaforce

    bobbaforce I don't give a nada

    Joined:
    Aug 28, 2009
    Messages:
    7,201
    i think if you rent it, you get it a day or two early..if not it'll just come out when scheduled originally
    test
  19. P H A X

    P H A X @Legend805

    Joined:
    Apr 1, 2009
    Messages:
    660
    oooo BOY!
    test
  20. billw84

    billw84 throwin' it down

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    1,745

    that autoplay shitt is annoying
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)