(off toopic) step ya cell game up

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by ral4ever1985, Jun 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309

    um... WTF!!!!!

    sprint wins.. u know why?

    CUz the sprint treo 700 runs on PALM BIATCH
    test
  2. Money Greene

    Money Greene Da Man-Da Myth-Da Legend

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    2,742

    Oh shit, nigga done spilt the beans. yessir.

    and there are 2 700s, 700w has windows, and 700p has palm.
    test
  3. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    but he told me verizon has the exclusive rights for 6 months.. THEN we can release it
    so it'll still be a few

    p.s

    anyone with nextel or sprint

    the tentative date for the first hybred phone is september 1st

    that is.. the first sprint phone with nextel walkie talkie on it.. but its not a set date
    test
  4. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    true but the 700w for sprint isn't out ill september
    test
  5. Creative Silence

    Creative Silence CreativeSilence, Inc.

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    3,368
    ?????????
    The last Treo 700 I took a look was WIN OS and limited as fuck...
    test
  6. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    i dunno where u went.. cuz it wasnt at sprint

    the sprint treo is detailed as hell.. and definately pal,m
    test
  7. Creative Silence

    Creative Silence CreativeSilence, Inc.

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    3,368
    ...hmmm...the 700p?
    shit is right up the ave for me, might stop through today...

    Mybad if true, H.B~Silence
    test
  8. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    while ur there

    tell them Scott B, the current Northeast Leading Sales Rep sent u.. mofos like my 200% quota attainment
    test
  9. Creative Silence

    Creative Silence CreativeSilence, Inc.

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    3,368
    bITCH GEME A DISCOUNT WHILE i'M TRADIN MY PHONE....
    test
  10. Money Greene

    Money Greene Da Man-Da Myth-Da Legend

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    2,742
    u right, the 700w is on verizon, one of my co workers has it, doesnt look that fresh. The 700p is like 2 months old i believe. I need that Q, forreal forreal
    test
  11. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    please.. i dont upgrade peoples phones.. i dont get paid for that shit
    test
  12. doctah

    doctah I know how to do that...

    Joined:
    Jul 28, 2002
    Messages:
    3,748
    hook me up w/ a sero account homie...
    test
  13. L.O.R.D

    L.O.R.D RawKey Productions

    Joined:
    Sep 11, 2000
    Messages:
    2,564
    yeah i got my sidekick 3 already too... i only paid 300 for mine... you payed a major ticket RAL.
    test
  14. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    iono man...a Sidekick is too much of a nigga hiphopper phone lmao...

    its like..drivin an escalade on 24's or rockin circus colored airforce ones and every other hiphop music video cliches lol...this isnt pertaining to anyone in particular but thats just wat goes through my head when i see some nigga rockin some stereotypical hiphop music video shit...

    id rather be percieved as business professional than "hiphopper"...but thats just me...
    test
  15. L.O.R.D

    L.O.R.D RawKey Productions

    Joined:
    Sep 11, 2000
    Messages:
    2,564

    i feel u, i love it though cause its probably the easiest phoen to type onand hold at the same time... my fingers FLY on this shit.

    plus i get business emails, and now with the bluetooth its easy to exchange numbers with other people. Take my calls on it, I write verses in it when im in the studio... keep up with peoples birthdays.
    And now that it has a built in mp3 player, wow.. thats an emcee dream, put the beats u want on it, and write straight to the notes.

    Take your phone calls, send your IM's to different people.... its like one of the best all in one devices out there, really... when the first sidekick came out I was hooked, i was always like "as long as they dont change the keyboard layout, ima always have one of these"
    test
  16. Afrika

    Afrika Nemesis

    Joined:
    Apr 29, 2006
    Messages:
    360
    Ass long as I can call and do all the other shit like send a message m gud...a fone is a fone.
    test
  17. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    well do us all a favor and put ya " fone" down and get an education my nigga...lol
    test
  18. Ejuhcaited

    Ejuhcaited ▀▄▀▄▀▄▀▄

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    2,179
    ^lmao

    how much yall payin 4 the service (Data plan)? and how fast is it? how long does it take to u to load up say...this thread?
    test
  19. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    roflmfao
    test
  20. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)