Odd Future Wolf Gang Kill Them All

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by opus, Aug 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reznick

    reznick New Member

    Joined:
    Aug 14, 2009
    Messages:
    8,681
    Holy fuck


    By the fucking way


    This is about to become the "new thing"

    these guys are about to become trend setters for a new type of hip-hop


    I never been so sure about something so unforeseeable
    test
  2. Carpathian

    Carpathian New Member

    Joined:
    Oct 6, 2010
    Messages:
    760
    test
  3. NO SIR E

    NO SIR E Balrog's Barber

    Joined:
    Dec 28, 2009
    Messages:
    1,784
    I think they're dope. Like really really dope. They're gonna get big, and I hope that they'll come under good management that won't squash their D.I.Y feel to their music.

    I'm just concerned about them preserving their image over time cause they're still young and they may "grow up" out of their scene or change their mind pretty quickly.

    And I'm also concerned that there's gonna be another stupid conservative media backlash once they hit it big, like when Eminem exploded on the scene. Stupid ass news stories saying that odd future is preaching satanism to young children and all that shit.

    and it's just a matter of time before you see millions of little 14-year old skate rats with Supreme hats and inverted crosses on their foreheads. I'm relishing in their modest fame while it lasts.
    test
  4. ghostofmooks

    ghostofmooks 905

    Joined:
    Jan 12, 2011
    Messages:
    9,632
    bump'd for Carpathian
    test
  5. Carpathian

    Carpathian New Member

    Joined:
    Oct 6, 2010
    Messages:
    760
    thanks dawg.


    real talk doe these niggas gonna do it big. im feeling so wutang uprising type ish going down.

    fucking amazing with the multis..ridiculous style...grimey ass weird beats and most of all these kids are into graphic design/video editing/fashion...etc..


    these niggas gonna get big its just a matter of time
    test
  6. misterteenwolf

    misterteenwolf Well-Known Member

    Joined:
    Aug 1, 2009
    Messages:
    3,092
    yea these fuckers are dope. hiphop is definitely not dead
    test
  7. Red Beam Da Kid

    Red Beam Da Kid Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    1,708
    who is this nigga?

    Remove user from ignore list Carpathian
    This message is hidden because Carpathian is on your ignore list.

    no seriously real recognize real and this nigga lookin kinda unfamiliar right now
    test
  8. Carpathian

    Carpathian New Member

    Joined:
    Oct 6, 2010
    Messages:
    760
    what u tryna say pussy... aint u busy fedora shoppin on ebay rite now?
    test
  9. Red Beam Da Kid

    Red Beam Da Kid Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    1,708
    o there u are little man, tell em why u really mad doe :funny:

    so i post one picture of me wearing a hat, therefore in retrospect i should be purchasing a hat on a random website at this very moment. ebay of all places. WHOO how does he WRITE THIS STUFF?
    test
  10. pill grim

    pill grim CHRONNIE SPARKO

    Joined:
    Mar 1, 2010
    Messages:
    2,453
    agree 100%
    they're streamlining a movement. in due time it will be adapt or perish
    test
  11. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    they are dope as hell but got dayum Odd Future Wolf Gang Kill Them All is a bad name
    test
  12. pill grim

    pill grim CHRONNIE SPARKO

    Joined:
    Mar 1, 2010
    Messages:
    2,453
    it's actually...

    odd future wolf gang kill them all dont give a fuck litter life bacon boys loiter squad
    test
  13. Red Beam Da Kid

    Red Beam Da Kid Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    1,708
    here are some niggas wearin fedoras all realer than a nigga named carpathian

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  14. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    wierdest music vid

    [youtube]XSbZidsgMfw[/youtube]

    dope tho

    my bad if its been posted previously
    test
  15. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    dayum always forget e before i except after c
    test
  16. ILLCHEWYAFACEUP

    ILLCHEWYAFACEUP New Member

    Joined:
    Feb 25, 2011
    Messages:
    29
    the phrase is 'i before e except after c' lol, and it has many exceptions

    btw this is the winner

    [youtube]3far9oHZOsI[/youtube]
    test
  17. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    ahh u right haha

    weird is spelt wierd
    test
  18. ghostofmooks

    ghostofmooks 905

    Joined:
    Jan 12, 2011
    Messages:
    9,632
    test
  19. ghostofmooks

    ghostofmooks 905

    Joined:
    Jan 12, 2011
    Messages:
    9,632
    bum'd for the dude Bino
    test
  20. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    it notorious cuz it so weird

    OFWGKTA >>>
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)