North Hype Mag (week 8)

Discussion in 'RBL TOP 20' started by The Second Comming, Mar 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Junya

    Junya New Member

    Joined:
    Mar 30, 2001
    Messages:
    346
    ^^stifle, laymen

    your just attempting a weak comeback cuz I spoke the truth of how much you sucked ass against faceless...
    test
  2. HotDogVendorMan

    HotDogVendorMan New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    783

    nah, not really....i can take an L I posted early because I been busy, s'not like a text battle is my life....I just been hearin ya name for a while and never seen material...then I saw ya verses here and somebody told me you were junya...so I asked.....you confirmed and i was just shocked at the averageness they praised.....unless you just dont try or somethin. I have no grudge about ya vote homie.
    test
  3. cliche

    cliche New Member

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,015

    chill out there 1x champ


    and lampoon......... what does this look like ? L
    test
  4. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    DS win so i can beat u next week...word up
    test
  5. HotDogVendorMan

    HotDogVendorMan New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    783
    ^ Then hold on tight for my rematch sukkkkkaaaaaaaaa


    im sleepy.....its 3:40am

    pz nuc
    test
  6. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    lmao...new pics next time hotdog....i need more than Fat jokes.lol
    test
  7. cliche

    cliche New Member

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,015
    faceless, you wont win, not if we use pics, believe that
    test
  8. Joey donuts

    Joey donuts Yeah yeah yeah

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    314
    Nice mag fellas, keep up the good work
    test
  9. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860


    **Looks at DS and laughs***
    test
  10. HotDogVendorMan

    HotDogVendorMan New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    783

    i dont even have anymore of my pics....somebody had to send that 1 to me.....they may be floatin around the net somewhere.
    test
  11. Junya

    Junya New Member

    Joined:
    Mar 30, 2001
    Messages:
    346

    fair enough...I tried more back in the day...now, it depends on who Im battling...I knew Cit would win no matter what I dropped...

    and to Cit...dont front like you somethin...I wrecked you last week but was robbed with bad votes...dont act like it aint true...wanna know how much you get dickrode?...case in point, the mods droppin that weak ass saab story line in the mag, a punch that made no sense whatsoever
    test
  12. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    tha top punches dont really mean tha best punches

    because it's a matter of the mods opinon...feel me?
    test
  13. cliche

    cliche New Member

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,015
    boo hoo?

    no one dick rides me you nerd, but the point is clear, i beat you.

    whether its a german car or swedish car, its makes no difference because people still got the point, which means it did make sense, which means you did lose, and which means you got a chip on your shoulder about a internet text battle.

    i bet your fingers are hitting the keyboard so hard right now ...
    test
  14. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    if ^^he wins this week...i'm gone shit on him next week
    test
  15. Junya

    Junya New Member

    Joined:
    Mar 30, 2001
    Messages:
    346
    keep on thinking what you want Cit...I couldnt care less
    test
  16. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    who tha hell is cit?
    test
  17. cliche

    cliche New Member

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,015
    me, its my old alias or whatever the shit is
    test
  18. HotDogVendorMan

    HotDogVendorMan New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    783
    yo...all im saying is.....i seriously dont see myself losing any battles any time soon.
    so title is mine in a couple of weeks and its nothing yo Nigs can do about it.....pull my pic....i'll take my actual verse against you dissing my pic and fuckin own......im not about half assed verses now.
    test
  19. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    hotdog i like the confidence
    test
  20. HotDogVendorMan

    HotDogVendorMan New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    783
    word....no mo half ass......full ass now nig
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)