No Coast Presents: The Mid-West Crisis FLIERS

Discussion in 'Battle Video Archives' started by deadBeat, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheGodOfPez

    TheGodOfPez Whiskey for breakfast

    Joined:
    Dec 1, 2010
    Messages:
    2,296
    Oh shit, just saw that EF is gonna be battling! Good shit! Wish I could make this event :/
    test
  2. ErikForeman

    ErikForeman Yung Fred Flint

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    17,595
    Ima have some nice lightwork.

    Wish I had more time to prepare.. we'll see what I can manage
    test
  3. Special*T

    Special*T Special-T

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    609
    RCX got in contact with me bout rounds, 60 to 90 seconds call your own time as mentioned by nixon and heebs, my rounds were goin a lil over, so now I aint gotta rush my bars and maybe even get a reaction or 2, lookin forward to it, 3 days away and shit
    test
  4. ISAACofKO

    ISAACofKO Fear the ears.

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    1,003
    will be in the great state of Missouri in t minus 18 hours.
    test
  5. Double/Deuce

    Double/Deuce New Member

    Joined:
    Jan 3, 2010
    Messages:
    1,388
    Still looking for a battle


    i
    have
    been
    ducked
    test
  6. -LMS-

    -LMS- Art Of War CEO

    Joined:
    Mar 1, 2006
    Messages:
    3,146
    Did I mention paperwerkz is a pussy? I just wanted to make sure all of missouri has this clear
    test
  7. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    2 v 2 tourney. i think there is $300 in prize money.


    I'm leaving Thursday morning. Trying to keep focused at work.
    test
  8. deadBeat

    deadBeat BVA, who is this fella?

    Joined:
    Apr 9, 2009
    Messages:
    3,743
    Tourny prize is $200 cash PLUS $100 in Grass Roots gift certificates PLUS All of the entry money ($10 per battler) split between the two winners.

    If 32 people enter, the prize is $520 plus $100 in GCs split between the two winners.

    Not bad for a $10 entry fee imo...

    Partners out of a hat, btw. Blind bracket.
    test
  9. deadBeat

    deadBeat BVA, who is this fella?

    Joined:
    Apr 9, 2009
    Messages:
    3,743
    Lakhryth's in the hospital and can't make it.

    I already talked to Wilson and we worked it out, just sayin...
    test
  10. hindurock

    hindurock Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    2,132
    jeez. d'meitz gon be there? prolly not.
    test
  11. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    Any info on the B Ball tourney? Just went outside and worked on the jump shot and played some ball. It's game time folks.
    test
  12. deadBeat

    deadBeat BVA, who is this fella?

    Joined:
    Apr 9, 2009
    Messages:
    3,743
    Hindu - D'Meitz has his ticket already.

    We're missing Pamflit, Ezac and Lakhryth and picked up Erik Foreman...calm down. We're fine.
    test
  13. heebs907

    heebs907 GS ICEY

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    7,655
    lml

    hope not.




    not that anyone should care but just thought i would throw it out there im probably not gonna be in the 2v2.

    what day is it gonna be?
    test
  14. Special*T

    Special*T Special-T

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    609
    I'm looking most forward to the 2 on 2 out of a hat, some real interesting teams gonna come up outta that, 2 days away nd shit, NO COAST!!

    And I'm surprised people duckin double, I'd battle double but I kno he would never battle me, and I wont do it on 2 day notice, i aint gonna lie, if I did I'd want time.
    test
  15. ISAACofKO

    ISAACofKO Fear the ears.

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    1,003
    My flight didn't crash & i'm in Missouri. Sorry Vokab, that was your only chance. It's over for you!

    *immediately calls Vokab to apologize & confirm that he's still giving me a ride to the event*

    Back to trash talk.....
    test
  16. hindurock

    hindurock Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    2,132
    After I leave nocoast 5-0 I want a title shot next time around.
    test
  17. Special*T

    Special*T Special-T

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    609
    I'm pretty sure xqz will jus hand it over, he keeps sayin this his last no coast battle
    test
  18. XQZapproved

    XQZapproved Well-Known Member

    Joined:
    Nov 22, 2009
    Messages:
    2,482
    its true kids, im pretty bored tbh. i'll do more, just not for a while. my incredible pen game is going to waste. as well as the mediocre beats i'm slowly learning to make.
    test
  19. XQZapproved

    XQZapproved Well-Known Member

    Joined:
    Nov 22, 2009
    Messages:
    2,482
    what you guys are all forgetting...i'm the main character in this movie. and i'm a legend.
    test
  20. deadBeat

    deadBeat BVA, who is this fella?

    Joined:
    Apr 9, 2009
    Messages:
    3,743
    It'd be better to just give it back to the previous owner (whoever that is...I forgot) instead of handing it over to some rando.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)