[New Song & Video] DNA - GONE (Blessed By The Beats) 2010

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Blessedbydabeat, Sep 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Swagston Huxley

    Swagston Huxley New Member

    Joined:
    Jul 6, 2010
    Messages:
    199
    what does this mean?
    test
  2. jayoo

    jayoo new york representative

    Joined:
    Oct 28, 2007
    Messages:
    7,849
    yeah.. it woulda been better to leave those 4-6 bar lines blank.....

    because silence for 4 bars, then 4 bars, then silence again is the new way to make a hit these days lol.. lets just let people fill in the blanks, it'll be like a choose your own ending book, good idea sounds like a plan homie.. smh..

    its not like professional musicians never used the effect, you must not have listened to much rap other then in the past 3-5 years, i could swear some big name even used it in the past. he just didnt have someone with the know how to make it a smooth transition and not have it be deep to where it has almost an awkward sound to it.. not to mention it was probably a cool edit preset, whereas if it was with a good engineer they'd change the little details
    test
  3. r00k_is_rap

    r00k_is_rap Well-Known Member

    Joined:
    Aug 14, 2009
    Messages:
    2,038
    I think he meant in the video, he was mouthing his dad's part, instead he should of looked up in the sky as if his dad were speaking. Apologize to this man for being a blind dickrider.
    test
  4. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    nah he shouldnt have used the effect or rapped his dads part at all imo, it wouldve been better like a letter/prayer w/e, not a conversation
    i was completely digging the song til that bit came in

    all the wanna be kid rappers round ere always use that effect haha was just pretty corny to me n killed the song in my opinion :(
    test
  5. wizworld

    wizworld How can you be mad at me?

    Joined:
    Oct 31, 2009
    Messages:
    2,707
    Ras used it on a few songs, but on this one the most

    [youtube]tAtKWRgyyNE[/youtube]


    I'm not so much into DNA's rapping but I appreciate his honesty. Good work on the beat, Blessed.
    test
  6. sTeP eAsY

    sTeP eAsY 3rd Ave E

    Joined:
    May 23, 2010
    Messages:
    2,074
    I like this song alot. I wish the alternate voice was different though.
    test
  7. GetPaid

    GetPaid Well-Known Member

    Joined:
    Jul 4, 2010
    Messages:
    1,765
    Well done, that is the song. Excellent song too.
    test
  8. buckfangs

    buckfangs Active Member

    Joined:
    Jan 1, 2010
    Messages:
    1,203
    not enough cursing in this post
    test
  9. Blessedbydabeat

    Blessedbydabeat Calvin L Frazier

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    184
    Thanks for the feedback!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)