New crew

Discussion in 'Emcee Hookups' started by R3DRUM, Jul 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SpeedyCalhoun

    SpeedyCalhoun Obviously...

    Joined:
    Feb 19, 2005
    Messages:
    1,291
    Well Treazon's in...
    test
  2. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390
    im stealin ya sig haha
    test
  3. .:Pain:.

    .:Pain:. Futurely J. Keeper

    Joined:
    Dec 4, 2005
    Messages:
    10,368
    Oh iight, that makes A LOT more sense, lol...
    test
  4. Treazon

    Treazon New Member

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    45
    Nice, we need to get down with a collabo or something
    test
  5. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    like I said...i'm not rocking with rzah or 2shay...and don't even speak peace...i'm undefeated and you need to stay writing your shit on a etchasketch cause that shit ain't worth saving.
    test
  6. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390


    with originality like that no wonder your undefeated...

    no sarcasm intended...



    honestly...



    no im serious i wasnt bein sar-cas-tic
    test
  7. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    son you're to funny...if you want to see yourself get merked...set up the thread and shoot me the link...
    test
  8. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390
    sounds good to me
    test
  9. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390
    test
  10. R3DRUM

    R3DRUM Bloody Mary Jane

    Joined:
    Jul 13, 2005
    Messages:
    1,922
    life is out,..i got that drooooo
    test
  11. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    Okay Life...see you on the battle board
    test
  12. R3DRUM

    R3DRUM Bloody Mary Jane

    Joined:
    Jul 13, 2005
    Messages:
    1,922
    see yall in HELL!!!!!!!!!!!!!!!!
    test
  13. HellRzah

    HellRzah PurE EviL

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    8,824
    haha@gotlife


    check siggy
    test
  14. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    No thank you.....
    test
  15. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390
    we gonna get on that crew collab?
    threads up in hookups somewhere.
    test
  16. HellRzah

    HellRzah PurE EviL

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    8,824
    yeah what he said^^
    test
  17. Alias2

    Alias2 rumbrave.

    Joined:
    Jul 3, 2007
    Messages:
    3,562

    what you are to topical writing.
    test
  18. HellRzah

    HellRzah PurE EviL

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    8,824
    test
  19. 2Shay

    2Shay Englands Finest

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    2,390
    yo,
    no disrespect to the dudes in EPIC.
    but im droppin out.
    its nothin personal.
    test
  20. HellRzah

    HellRzah PurE EviL

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    8,824
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)