NEW CHALLENGE - INspired by Premizes Bitch ass

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by -[InfaMouz]-, Sep 28, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    [Rappers/Producers. This is how its gonna go down bitches. I know a lot of yall nigggas started spittin the same time u started producing so I want yall to drop a hot track. Heres the fuckin rules:


    - Two Verses Is all I ask for - and a hook
    - You have to produce the beat
    - And It has to be a NEW track - no vault shits


    Due - whenever, jus keep uppin the thread.

    Lets get it craccin'. I'm off to bed]


    Get in.
    test
  2. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    aight ill do it. not cuz of your gay thread. but because i was doing it anyway.
    test
  3. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    Ill shoot u dog.
    test
  4. BeatSlangaz

    BeatSlangaz 08 is not your year!

    Joined:
    Oct 7, 2003
    Messages:
    2,033
    This is going to be interesting......
    test
  5. LiQuiD6

    LiQuiD6 Left hook Justice

    Joined:
    Sep 5, 2001
    Messages:
    13,105

    ill take a shit on your parkin space.......


    ........
    test
  6. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    test
  7. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    I'll cut your nose off niggga.








    Ight, I'm out foreal now. I had to make the beat.
    test
  8. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    lol...i dont know how many dudes gonna participate...but ima shut this shit down lol
    test
  9. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    :(

    ill jump in... but i can neither rap nor produce :(
    test
  10. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    YOYOYOOYOYYOOYO.. EHM.. YOOYOYOYOYO..

    [look]
    test
  11. MetaSin

    MetaSin I Don't Believe In You...

    Joined:
    Jan 20, 2002
    Messages:
    2,082
    word i can do this one
    test
  12. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    test
  13. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    so we're suppose to rap on it too...???..or just have an mc on it...?
    test
  14. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    /\ rap on it.
    test
  15. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    blah i dont rap..theres no money in it...
    test
  16. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    damn i thought it said rape



    bummer.
    test
  17. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    Yeah, but its fun to spit tho.
    test
  18. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    How About I Just Battle And Destroy U Infamous Hahaa
    test
  19. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    /\ lol.. lets go bitch head.



    i got a verse done. im stuck on the second verse tho lol
    test
  20. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    awwww man, nggaz bout to REALLY get murdered this time........lawwwwd
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)