Need to change my wardrobe

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Dely, Oct 14, 2013.

  1. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    @J o o k gonna take me out to Vegas for my birthday
    • +Rep +Rep x 1
    test
  2. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Why u think she had it hard bruh?
    test
  3. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    If 80k is what you heard is too patrolman you're incorrect
    There are numerous departments that patrolman are making 83k after 5 years of service. Just saying. I mean 80k is awesome, but Westchester NY is at 116 base right now for patrol
    • +Rep +Rep x 1
    test
  4. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Lol u gay my nigga just come out the closet


    U and roddy when I call y'all gay it's not to be mean I just want you to be yo hand you are a gay black male
    • +Rep +Rep x 1
    test
  5. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Intervention dis dick
    test
  6. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Basically man what else is there to life?
    test
  7. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Urb is just speaking generally.

    I've never made 80k, except for my first year when I spent six months in the academy. Not a year has gon by where I havent made well over six figs.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  8. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Because she's black and gay and in the psychology field. She has overcame enough prejudice without having to deal with it from a dickhead like me bro. That's why I let her pop off and not fire back.
    test
  9. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Post that pic of u in highschool with the headband on please
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    ......would u fuck though?
    test
  11. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    No, smh
    test
  12. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Me either Pussy prob smell like a gym
    test
  13. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lol this nigguh wild man
    test
  14. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818
    Nique assumption on why jooks on here all day is completely off.

    if anybody been out to sf they'd tell you shit is like a 3rd world country. Nothing but homeless people on the streets out there and everything is over priced.


    I was out there a couple of weeks ago i didnt even feel like i was in cali anymore.
    test
  15. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Yiiiiiii
    test
  16. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lmao what was the point of this post?
    test
  17. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818
    point is if you live in sf you better off staying on the net all day than doing anything out there in that shit hole.
    test
  18. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    Meh. Don't really matter to me, you can't pay me enough to be a cop.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
    test
  19. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    Damn. With my hours and OT I should get close to 100k. Maybe 90
    • +Rep +Rep x 1
    test
  20. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505

    SF is a beautiful city man. Where were you?
    • +Rep +Rep x 1
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)