names you find on guys

Discussion in 'The Alley' started by nice n simple, Jul 6, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nice n simple

    nice n simple Is Stimpy On Crack ?

    Joined:
    Mar 7, 2002
    Messages:
    28,626
    that are woman names.. haha..

    example: dana (no offense)


    or like: Lindsey


    do you know any??
    test
  2. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    I know a girl that just named her girl Jeremy..
    test
  3. Snikka

    Snikka Vision Action Execution

    Joined:
    Jun 17, 2000
    Messages:
    19,442
    names that can go both ways:


    Tracy

    Alex
    test
  4. nice n simple

    nice n simple Is Stimpy On Crack ?

    Joined:
    Mar 7, 2002
    Messages:
    28,626
    jeremy?? wow..
    test
  5. nice n simple

    nice n simple Is Stimpy On Crack ?

    Joined:
    Mar 7, 2002
    Messages:
    28,626
    nah nah.. you mean dick tracy haha
    test
  6. Snikka

    Snikka Vision Action Execution

    Joined:
    Jun 17, 2000
    Messages:
    19,442

    haha.. no.
    test
  7. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983
    test
  8. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Courtney
    Shannon
    Ashley
    Sydni
    I know a girl named corie
    jesse
    I have a female cousin who's name is spencer
    test
  9. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    i always thought ashley was gay as hell... there was a boy in my middle school that was named that....
    test
  10. PotHead

    PotHead average brilliance

    Joined:
    Mar 7, 2000
    Messages:
    3,006
    test
  11. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    also..

    Carrie/ Kerry

    and Pat
    test
  12. identity-X

    identity-X No Talent Assclown

    Joined:
    Jun 16, 1999
    Messages:
    14,025
    chris (though it's usually the shortened version of something else)
    terry - does anyone else think this is the most white trash name ever? just me?
    test
  13. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    test
  14. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    I agree....lol
    test
  15. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    I have a Korean friend named Terry..

    so what now?
    test
  16. masterragu

    masterragu Sweep The Leg, Johnny!

    Joined:
    Dec 11, 1999
    Messages:
    74,914
    Never remember anyone having a female name. Never understood while people called their kids Jeeves, or Richard (Dick), or Larry. Who wants a name like Larry? Crazy shit...
    test
  17. nice n simple

    nice n simple Is Stimpy On Crack ?

    Joined:
    Mar 7, 2002
    Messages:
    28,626
    yeah i know a sasha... an he's a boy
    test
  18. AHMGP

    AHMGP Cum & Get It

    Joined:
    Sep 12, 2004
    Messages:
    390
    ^^I so agree. I was in the mall one day and someone was calling out Ashley. Since my name is Ashley I turned around. When I turned around, I saw a girl calling out to a boy and I was like who the hell would name their son Ashley.
    test
  19. Macabre

    Macabre Guest

    Dick Tracy...

    Verb has the most random thoughts ever.
    test
  20. Macabre

    Macabre Guest

    I know a guy named elizabeth.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)