myke sean exposed as a liar. again.

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by double ML, Jul 31, 2013.

  1. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025
    magical virgin ?:allbad:
    • -Rep -Rep x 4
    • +Rep +Rep x 1
    test
  2. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    Virgin ? No? Magical? Yes. Beautiful? Yes?
    test
  3. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025
    delusional? yes.
    • -Rep -Rep x 4
    • +Rep +Rep x 1
    test
  4. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    You're a funny mother fucka banana puddin
    test
  5. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    Only On RM Can People Portray Who They Wish They Could Be In Real life. Losers Stick Together Online And In Real Life I See.

    No Matter How Much He Tries To Deny It, Double Screwed Up Down At Ft. Bragg. That's Why He Wont Even Admit That He Was Stationed There. But You Clowns Don't Care, ya'll Are Fuck Ups Yourselves.

    Smh
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  6. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,420
    The fact you don't see you're the one with a problem is what's alarming.

    This obsession with double ML needs to stop, it's bordering on psychotic rather than trololol funny (or whatever it's supposed to be in the first place).
    • +Rep +Rep x 1
    test
  7. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    Shut Up Bitch! Look At Your Post Count And Join Date Then Look At Mine? Looks Like You're Obsessed With A Fucking Message Board. Don't Throw Stones When You Live In A Glass House. Almost 28K Post In 3 Years Is Pretty Pathetic.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  8. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,420
    ...people with glass yaws really shouldn't speak.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  9. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    Blah, Blah Blah. You're post count Screams 'I'm Living Off Disability And I Don't Ever Log Off RM".
    • -Rep -Rep x 1
    test
  10. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,420
    Are we projecting that 100 dollars you're still unable to pay to someone from a competition held on this board?
    • +Rep +Rep x 1
    test
  11. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    myke you my dude..but you have close to that amount and it's only been one year lol
    test
  12. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    Unable To Pay And Not Going To Pay Are Two Different Things. Since You Use The Board A Helluva Lot More Then Me You Can Pay.

    Why Do You Have So Many Posts In Such A Short Span Of Time?
    • -Rep -Rep x 1
    test
  13. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    2002 Was 11 Years Ago Brah.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  14. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    damn that shit look like 2012. Lmao.
    i need to put on my glasses man.

    My bad dawg, go head pimp
    test
  15. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,420
    Sounds like excuses masking backing up on your commitment.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  16. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    Y'all really need to stop fighting...
    It's getting tiresome.
    Y'all need to shake hands, and if deep abyss somehow ends up in this he'll shake your feet
    • +Rep +Rep x 1
    test
  17. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    Your Post Count Shows How Much You're Committed To A Fuckin Message Board. You're Obsessed With RM. smh
    • -Rep -Rep x 1
    test
  18. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,420
    The voice of reason. :)
    • +Rep +Rep x 1
    test
  19. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    GAlatea Was The One Who Started Shit With Me. I've Never Acknowledged This Chick Until Now. If I've Never Seen A Pic Of A Person, I Usually Don't Pay Them Attention.
    test
  20. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    lol ah thank you. Comrades?

    oh and check the shoutbox
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)