"Michael Jordan VANISHED in the 96 and 98 NBA Finals" - Zarb, Fantom, Thoughtz

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by ~OMagic~, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    this is why rajun rondo doesnt get half the credit he deserves becasue yall 2 busy looking at stats to realise the impact he has on the game
    test
  2. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    ur clearly talking about shaq in the league at the same time as jordan... im talking about the shaq that won 3 finals mvp's


    which is who kobe played with.... my point just was, shaq size alone made him the biggest impact in every game he played...

    not that jordan isnt the best ever, or that shaq was better then jordan...etc....
    test
  3. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,159
    game set match
    test
  4. Pablo Enrique

    Pablo Enrique staxx own deck!

    Joined:
    May 20, 2011
    Messages:
    574
    "post a youtube of kobe making a game winner in a big playoff series"

    [youtube]Nd5vP5-dJak[/youtube]
    - game winner to go up 3-1 vs. phx in 06

    [youtube]R3lUtG5vL6k[/youtube]
    - game winner vs. spurs in 02

    [youtube]o-4SgEKEhDM[/youtube]
    - clutch shot to close out suns in 2010
    test
  5. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Exactly. Nobody remembers them weak ass plays.

    But Jordan hitting the half court 3 against Cleveland?

    Yup
    test
  6. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    Wasn't the shot over Ehlo at the foul line?


    Nigga hung in air forever imo.



    But when I think of somebody vanishing in the finals I tend to think of LeBron James 2007 and 2011 finals.
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  7. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    that one was the one that closed out the series...but he hit a half court shot in that series too
    test
  8. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    LeBron James vanished tonight lol as well as the 4th quarter from each game this series.
    test
  9. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    Lmao at the videos Neezy posted. Kobe got them up 3-1 against the Suns that year to lose the rest and get bounced, great point!

    Lebron is definitely an invisible man right now, where Pippen at with his dumb ass comments now?
    test
  10. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    yea 2 many people changin opinions on current players day to day based off 1 game an shit lol
    test
  11. Craig Ehlo

    Craig Ehlo Mark Price's Saviour

    Joined:
    Oct 20, 2003
    Messages:
    13,191
    you cant use advanced stats like PER and TS on here. dudes just looking at the fg % and running wild.



    skyrbe already discussed the fg% argument...but also, that website you're quoting is a fansite, anyone can submit articles and have them published.

    look at some of the authors previous articles:

    Kobe Does It Again: Long Live The King. | Bleacher Report

    Kobe's 81 Point Performance Alone Shows His Superiority Over Jordan. | Bleacher Report

    Lebron Stay Clear of LA We Want To Win Not Choke In The Playoffs. | Bleacher Report

    Top 5 NBA Clutch Performers Of All Time. | Bleacher Report
    (guess who he got at #1 here)


    A Royal Re-Emergence: Kobe's Return To The Throne. | Bleacher Report

    Kobe Bryant Is the "Hancock" of the NBA: Why The U.S Hates Kobe. | Bleacher Report

    Kobe Bryant's Legacy: The Making of A Basketball God. | Bleacher Report

    If Kobe Wins Another Ring What Becomes Of Lebron James Legacy ? | Bleacher Report
    test
  12. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    Lmfao

    Nigga next article gonna be about slow domin Kobe

    Courtesy of the Real Nigka Palace, where you lames get ignored via RealTalk Pro
    test
  13. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    Let's all post opinionated stats from KobeInMyMouth.com to validate our point.
    test
  14. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    lol

    dat nigga neezy said PPG


    :D:
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)