men ANNNND women: how do u feel about... cum facials?

Discussion in 'The Alley' started by DannyC, Feb 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gorilla Nasty

    Gorilla Nasty I'm lame TBH

    Joined:
    Oct 5, 2005
    Messages:
    10,007
    And I think you need to blame (one or both) your parents for that mentality.
    test
  2. no i blame myself
    test
  3. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904
    thats cuz ur man has bad aim
    test
  4. word i'd give you the white eye in one shot
    test
  5. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    He would have bad aim if I said I got it in my eye or up my nose. But I never have....he's got good aim ;o)
    test
  6. double ML

    double ML Guest

    white bitches love that shit

    [​IMG]
    test
  7. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    How do you know double?! dippin in the white bitches aren't you?
    test
  8. double ML

    double ML Guest

    fuck no.


    no white bitches for me. ever.
    test
  9. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Then how would you know that?! I mean you'd have to fuck with bitches to know they loved it. No?
    test
  10. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    down with white bitches


    no pun intended
    test
  11. SpitRaw

    SpitRaw McGraw

    Joined:
    Apr 5, 2004
    Messages:
    1,467
    wow....


    i've been in hook ups so much, talking to other dudes (no homo)


    i forgot there was a forum for random sex related conversations with chicks....
    test
  12. double ML

    double ML Guest

    the AEH forum is infested with forever virgin nerd types spitraw
    test
  13. Hank.

    Hank. Guest

    like your mum then?
    test
  14. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    U'll never know.
    test
  15. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000

    lol thats horrible.

    and no, thanks. not for me.
    test
  16. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    ^u can tell she loves it.


    lol im so glad i made this thread.
    test
  17. McCizoy

    McCizoy Retired

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    12,003
    I'd skeet on all over some random skeezer's face but I don't know if I could take my girlfriend seriously anymore if she was taking faceshots from me. I don't see how that shit isn't degrading for a female. Not to be a feminist or anything, that's their perogative
    test
  18. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    That's how I felt. I'm like smh at her asking me to do it. I guess that was an attempt to try to get me to marry her thinking she's gonna stay my personal slut so I won't have to cheat or something...
    test
  19. done it a few times. the moment after when she is covered is a lil strained sometimes.
    test
  20. Langford

    Langford New Member

    Joined:
    Feb 4, 2008
    Messages:
    11,137
    Women like being degraded, duh.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)