MC_Masta_T's Soundclick Page

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by MC_Masta_T, Jun 12, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    test
  2. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    Uppin For Feedback
    test
  3. XPENSIV

    XPENSIV Xspenzo fucked your wife

    Joined:
    Mar 3, 2003
    Messages:
    1,751
    Let me give you some insight - I really liked your intro to the track at the top of the page-Shit's Hot! But your sound quality is horrid, You're off beat and it sounds like you are reading. You sound like a little insecure white kid from a small town on the mic - Don't take this shit personal BECAUSE DISSING ME WILL NOT GET A REPLY - I've Never even met you homie. I don't think you should quit rappin I think You Should
    1. Continue to develop - work on your lyrics, flow and delivery
    2. Change your name - IT'S WACK
    3. Quit Calling your songs CAREER ENDA's - That shit's hurting you dogg
    4. Get a lil' equipment - Your Sound Is HORRIBLE
    5. Don't get pissed at me for writing this - I'M JUST TRYING TO HELP

    I've worked with wacker cats than you and they are Nice now.

    And if you get a chance peep this http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=897301
    test
  4. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    aight dawg, just as long as ya aint hatin and actually givin some constructive critisism, i got love for ya

    and thanx for listenin...I aint been doin audio for too long, so you know.

    and i'm still tryin to find a delivery that i'm comfortable wit ya know?

    and i can't really afford no good equipment so......

    and whats wrong wit my name? lol.....

    thanx for ya feedback homie...still uppin
    test
  5. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    still uppin
    test
  6. P L A C E R

    P L A C E R Registered Po Pimp

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    46
    nobody replies to your shit. this THREAD YOU POSTED had the most relies you'd ever get for YOUR music.


    catching a biter gave you alot of replies,but it wasnt YOU on the beat RAPPING. it wasnt a TRACK made by you and your lyrics. so that aint shit to be happy about. now look at what X told you. its the same shit i told eturnal. i aint gonna tell him hes WACK AND HE SHOULD DIE. i rather tell him to change his fucking style up and elevate. but now you wanna act like you can scare ME? in a battle? lmao


    set it up fuck face
    test
  7. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    yeah..theres a thing called elevation mo'fucka

    and thanx for bringin my SC page back up on here lol..i forgot all about it


    i don't really care if i got replies or not...so get up outta here actin like you own me 'cause its really me that owns you mothafucka
    test
  8. P L A C E R

    P L A C E R Registered Po Pimp

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    46
    yeah. kid


    post up
    test
  9. MC_Masta_T

    MC_Masta_T Juxtaposition is a faggot

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    199
    [funny] [funny] its already in the battle area mothafucka

    oh and another thing


    THANX FOR LISTENING! [funny]
    test
  10. Paragraaaf

    Paragraaaf New Member

    Joined:
    Nov 5, 2004
    Messages:
    620
    lmfao owned

    placer ur a fuckin moron...this thread is 2 months old and u upped it...smh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)