mass effect..

Discussion in 'Game Zone' started by veral conflict, Nov 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shy

    Shy a.k.a. Klear Eyed

    Joined:
    Aug 8, 1999
    Messages:
    13,455
    ....this is what Vinyle Academics does guys. Just ignore it.
    test
  2. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    test
  3. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    k? im tellin you.....the overall graphics are disappointin thats all




    rippy i do what exactly?
    test
  4. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    its like kotor but less boring
    test
  5. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    You crazy, you tellin us the graphics in the cutscenes look great but not ingame. When theyre the same thing. Are you just TRYIN to not like em? How can you tell me its dissapointin when the closeups looked great to you?
    test
  6. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,195


    How have you come to the conclusion that A) The graphics are "dissapointing"

    and B) that its like KOTOR but less boring???

    have you even played it?
    test
  7. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    wtf??? cire got Mass effect allready??? I thought it dropped tuesday.......wtf...



    and lmao @ vinyl...i've seen gameplay footage, the graphics are the exact same the cutscenes are ran in game and are INTERACTIVE...lmao

    wtf are you talking about???
    test
  8. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,195


    I've had it since last week...

    Bootleg X-Box..

    the streets luh me
    test
  9. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    Cire, is the game longer than 15 hours? How are the graphics by the way?

    Some Fag at 1up said he beat the main campaign and it only took him 15 hours.
    I was thinking yeah well I could rush through mario bros 3 and beat it in 8 to 10 mins but that doesn't make it a 8 to 10 min game.

    Does the guy just have to much time on his hands or is the game really that short? For an RPG 15 hours is short espeically when 20+ hours was promised.
    test
  10. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337






    A) kmart leaked the game last week......me and my coworkers have been on and off playin it and i've watched my boy play it at his house extensively.....it doesn't look bad.....don't get me wrong.......but from what i've seen in front of my eyes....it's nothin special....again....except for the facework

    B) kotor blew......this was like kotor.....except it wasn't stuck in the boring ass star wars universe.......not sayin mass effect blows....it was ok....but then again i'm not a huge fan of western rpg's really
    test
  11. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337





    cutscenes are in-game engine....of course.....DO YOU NOT THINK THEY CAN DEDICATE MORE assets to make a set piece look better?.......because they really do
    test
  12. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    you bastards!!!!!

    :(
    test
  13. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    lol oursin.....you only gotta wait until tomorrow!
    test
  14. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    yeah but i'm off today..lol.....then i gotta work till saturday....
    test
  15. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    ahaha.....go to kmart.....see if htey broke the street date in your area
    test
  16. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    test
  17. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    bahahaha.......why the hate son?





    buy uncharted when you get a ps3 though........amazing shit
    test
  18. Wrectify1

    Wrectify1 New Member

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    628
    uncharted reminds me of tomb raider mixed with syphon filter

    I loved syphon filter..hated tomb raider...
    test
  19. vinyl academics

    vinyl academics vinyl academics

    Joined:
    Jul 24, 2000
    Messages:
    3,337
    it's tomb raider mixed with gears mixed with indiana jones
    test
  20. Wrectify1

    Wrectify1 New Member

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    628
    Yea, its like indiana jones for for nintendo 64. That game was hard as hell..it sucked too. Not that Uncharted looks like it sucks..seems like it could be fun. I just don't like the tomb raider'ish storyline and aura.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)