Man these young dudes wanna test me man

Discussion in 'Ladies Lounge' started by MISSKEYdaQUEEN, May 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Allow me to introduce myself..

    *tips cap at the pretty lady*

    how do you do?
    test
  2. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    LMAO @ Ignorant and the whole red sweater bit ;o) Too funny!


    But misskey I hear you! I worked with younger guys and I dunno what it is. But they're very very niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! hahaha. I flirted like a bitch in heat----yeah yeah I'm married blah blah. Doesn't mean I can't flirt ;o) My husband always laughs at me too because he knows younger guys are like WHOOOOO to me.

    I actually keep in touch with my favourite youngin after I quit. Him and I are always sending facebook messages to each other lol. He's so darn adorable and cute. It's all innocent. I dunno what it is? He put his number in my cell phone too---I wouldn't dare put it on that level tho LOL. (my husband also laughed when he saw him in there LMAO).


    As much as the youngin's are yummy----my husband is the one for me. But I can still look ;o)
    test
  3. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Man I'm trying to tell you... there was this one in my math class but there was like a group of 5 and I think they were all competing to be the first to smash, this was the ONLY reason I didn't take action but GAWD man they was sexy lil fucks. All 18-21

    yessss lawd!!
    test
  4. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    you keep stressing on the 18.. which makes me think youre lying [funny]

    its okay to be honest
    test
  5. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983
    i always thought you were something like 22
    test
  6. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    [​IMG]

    [​IMG]

    I would ravish this child.

    Do you hear me?

    RAVISH!!!
    test
  7. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    Tight, I look better than Omarion you know it!!!

    bwahahaha
    test
  8. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    I would turn PORN star on this dude....

    He was just on the Ebony cover.... good gawd!!

    [​IMG]
    test
  9. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    I keep it legal!
    test
  10. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    He's legal... that's all I know... lol.

    I think probably early 20's though.


    I have a "student & teacher's aide" fantasy staring that fine lil piece of chocolate tastiness. Boy oh boy does he earn that 'A' :-D
    test
  11. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    Blaspheme! lol

    I actually don't even know what you look like.
    test
  12. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871

    He's kinda thin and he looks like my little brother (cringing at the thought), but he's so damn cute and I love the way he moves.

    Yeah... he'd get it.
    test
  13. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    LOL @ little brother...how ollld is yo lil brother...

    okok... joking, but yeah the way he moves gets me the most. He isn't buff as some of these kids are,lol
    test
  14. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    He just turned 18, Misskey. He's way more ripped than Chris... and conceited as hell. You don't want nunna that... lol.
    test
  15. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    There is something about when females clamour over celebrities that makes me sick. Not necessarily in this thread, but I hate, hate, hate groupie behaviour. It makes me think some of these girls are lacking something in the way of perception.
    test
  16. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Noooo groupie behavior is us running to the dressing room ready to give head and flash tits dick ride and the whole nine. I mean damn,LOL

    @ Tight, nah... plus yopu my girl... although it reminds me of Young and The Restless These days...kinda... eh
    test
  17. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    TP, we're ogling hot men... ain't got a thing to do with being them being celebrities. Well, it does in the sense that the only way we all even know who these fine ass mofos are in the first place is because they are on t.v. and in the public eye. I could clamour over my ex, who had a better body than either of these dudes, but none of these ladies could relate cause they don't know my ex and haven't a clue what he looks like.

    We "perceive" sexy hot pieces of many candy... the only thing that suggests we are "lacking" is said pieces of sexual chocolate in our bat caves.
    test
  18. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    lol.. I didn't get the groupie thing either. Why can't we just be simply appreciating the way these cats look?

    "Days of Our Black Lives" up in this beeyotch!
    test
  19. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678

    True! My ex has a body similar maybe a lil bigger.. ahhh it was sooooooooooo nice. *sheds a lil tear that I don't get to see that in the morning anymore* haha

    Chris Brown looks a lil skinny in those pictures but I wouldn't throw him outta bed.
    test
  20. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    woof woof meow
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)