man madden be just taking shit to far.

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by Premize Prod, Nov 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,578
    Ah Booo... Anyways Not Sure If U Know.. My Xbox Is Modified.. So I Just Burn All My Games On There... If I Get Live... I'm Assuming.. I Would Need To Use The Disc?

    Any Clue?
    test
  2. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    yea u gotta have the disc to play online statik
    test
  3. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    and urb i've shut u down plenty of games where ur ass didnt even score
    test
  4. JaMarcus Cock Sucker

    JaMarcus Cock Sucker BOSS

    Joined:
    Oct 15, 2005
    Messages:
    11,828
    nigga that's bc I didn't kno the controls and all that qb vision bullshit.......which was why I couldn't convert shit......but now I kno how to use it and now I can apply all my previous madden skills and its a wrap for u boy......u not even gonna wanna play no more after tongiht
    test
  5. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    where u at son
    test
  6. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    nigga where YOU at???

    i'ma get on now to see if u online
    test
  7. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    i already kno this nigga gon come in here talkin shit after he got that weak ass win over me......
    test
  8. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    nicca whatttt

    ur done sorry ass bastard
    test
  9. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    nicca threw 6 damn pics
    test
  10. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    4 nigga........

    and it was some bullshit........

    i had more total yards than u did......i was killin u....them picks kept u in the game......once again i shut your weak ass offense down.......

    17 - 14.....u lucked out son.......
    test
  11. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    i was killin u with the run.....runnin 15+ yards off I-formation dives nigga........readin them blocks perfect, i was destroyin you on the ground son........

    lol@ u tryin to cheat by shiftin ya line over and over to get an edge, i caught on to that quick and ate that ass up some more..

    rematch bitch........wtf u log out for?

    cuz u kno u stole one, thats why........
    test
  12. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    i've always did that to my line since 05 lol .. since ive been playin u online, ive did it



    and u threw 6 damn picks .. foxworth had 3 .. champ had 1, williams had 1 and al wilson had 1

    i logged off cuz my jumpoff was callin
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)