man kobe need to retire already, nigga buns....

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by B whun, Feb 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Mike three peated twice. And still got more rings. How you amped off some all star shit? Niggas compare Kobe to Mike never the other way around.

    Sixers ballin' on Tapatalk
    test
  2. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Wtf @ comparing MJ to Kobe. MJ came before Kobe, so he's setting the bar.
    test
  3. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    [​IMG]


    ur in good company, bro. niggas that live with moms, virgins, chronic masturbaters, losers, pizza bois, fuck bois, clowns, pathetic fuck niggas, ugly ******s, lifeless nothings,...like i said, ur in good company:funny:
    test
  4. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    the last serious basketball memory in ur head was AI getting shit on by the lakes.
    test
  5. JaVale Blatche

    JaVale Blatche Active Member

    Joined:
    Jan 3, 2012
    Messages:
    853
    this shit just shows who the biggest ball hog is.

    you're on the court with superstars and think you needa chuck it aint something to be proud of
    test
  6. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    Who durants hating ass? I know right?
    test
  7. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    fish
    kobe
    ron
    sheed
    howard


    /championship
    test
  8. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    Who the fuck is sheed? Wallace? Does even play anymore?

    Did the Howard deal go thru yet?
    test
  9. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    one more added to the list today.
    test
  10. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    Nevermind I'm not gonna go there with you
    test
  11. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    Answer the damn question mr know it all
    test
  12. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    Old 02-26-2012, 10:57 PM
    Remove user from ignore list
    Jak D Ripherbs
    This message is hidden because Jak D Ripherbs is on your ignore list.
    test
  13. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    Lol what a lame
    test
  14. PiffInDaBasket

    PiffInDaBasket New Member

    Joined:
    May 15, 2008
    Messages:
    28,129

    :dead:

    jak be off that meth pipe some nights
    test
  15. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    dude has reached the point where seeing his posts make me cringe.
    test
  16. PiffInDaBasket

    PiffInDaBasket New Member

    Joined:
    May 15, 2008
    Messages:
    28,129
    nigga actually said "mr know it all" like we at the jungle gym
    test
  17. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    who did he say that to?


    maybe me, cuz i mean, i really do know everything



    im the smartest nigga on here tbh
    test
  18. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,438
    tru. i heard trannies> reg women
    test
  19. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    what does that have to do with wearing douche bag jeans & shaving landing strips above ur cock, faggot?
    test
  20. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,438
    everythng. atleast i dont pay women to see my cockpit
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)