lol bones himalayan joechill an scroggins,

Discussion in 'Emcee Hookups' started by L. Kross, Jul 20, 2014.

  1. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,231
    Okay, first ;f all, stop sayin my name, it looks like i associate with retards. Second, this sites been around'for a long time, aliases arent new to us, i know those four usernames are only two people who know each other, lemme guess joe chill ur also bonesjoeluv right thats what the js for. Anyway, old site, been around long time. We do this, u guys arent smart. I gotta admit tho, its been years since i had to make a revealin aliases thread.

    But yeah, we know ur votin for each other battlin each other like thats throwin off the scent lol like i said weve seen it all before, so please stop makin ten post aliases that joined last week but hate me for some reason an litter my name all over the forums, it was a mistake to battle scroggins hes so wack an scared, im not battlin him again on another name an im not battlin his wack ass friends.

    In conclusion, get ur wack ass card pulled, cunt
    test
  2. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,231
    Lol u clowns done now? Scroggins dropped one round, choked. Himalayan dropped one ana half rounds, choked. Yall like b rabbit an poppa doc up here takin turns not rappin hah. Not like any of didnt suck to begin with but yeah, u cant even keep up wit my freestyles? Ouch, stop creatin new accounts to pat urselfs on the back, rm gets about one user every two months or so, so the odds of u five joinin in the same week are astronomical, which explains why u all have 10 to 15 posts each cause theres only two or three of u postin on all of em. But yeah u kids finished thinkin u dont suck, get back in line, weve been next.
    test
  3. scroggins

    scroggins Member

    Joined:
    Dec 4, 2013
    Messages:
    117
    you're an idiot lol
    test
  4. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,231
    Oh an the mad himalayan an the mad russian those are my favorite two.
    I just saw ur round two drop... lol. U gonna do round three or what?

    Weeeeeeeeeeeee
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)