Lmfaoooooo@ Skep's Avy being him WITH GQ69!

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by yayo 2, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    bwhahaha u a fool skep
    test
  2. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    test
  3. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    yooo wtf?? where'd u get that? lmaooooooo
    test
  4. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    how the fuck u did that?

    that shit look real as fuck fool, is it?

    the baby kinda look like u too hahaha
    test
  5. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    woooooowwwwww
    test
  6. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    yayo



    is your sig real



    omfg


    im dying over hear

    hooolllly fuck
    test
  7. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,450
    i aint even read that shit till now

    lmao
    test
  8. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    thats my homegirl
    test
  9. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    yayo a

    [​IMG]
    [​IMG]
    test
  10. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    me either

    hahahahaahah@ flying "sorcerer"
    test
  11. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL[​IMG]
    test
  12. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    flying sorcerers

    lmaoooo

    wooow
    test
  13. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    lmao yall dumb man lol
    test
  14. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    yall aint know Merlin could fly???
    test
  15. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    wooow@You niggaz "can't tell me nothing" like that Lupe song.

    wasnt that kanye son?
    test
  16. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    LMAO... yes
    test
  17. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    ^^lmaaaoooo
    test
  18. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    that whole quote is fucked up

    beg to end

    lamoaoa
    test
  19. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    [youtube]929QnJbMHmM[/youtube]
    test
  20. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    shit hard as fuck
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)