lmao @ this picture of Engineer

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by EmceeGoddess, Nov 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    maybe its just me but i think dude is quite handsome if i do say so myself....and that fucker is paid !


    (no homo)`
    test
  2. Pistol Petee

    Pistol Petee Pussy Eater

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    9,260
    you gonna gay marry him huh shift
    test
  3. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    test
  4. Terrible Twos

    Terrible Twos Original SiN

    Joined:
    Sep 4, 2004
    Messages:
    3,259
    test
  5. SHOWBOAT

    SHOWBOAT piff'n purple...

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    667
    wow... u never put the right face wit the voice... I woulda never thought dude looked like that... wow... also whats with that look on his face... dude look like he got lockjaw or sumthin'....
    test
  6. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,196
    Thats cuz its ummm, not engineer.
    test
  7. Pistol Petee

    Pistol Petee Pussy Eater

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    9,260
    can i be there
    test
  8. Pistol Petee

    Pistol Petee Pussy Eater

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    9,260
    yeah...isnt engineer fat....ter
    test
  9. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    lmao you goons, that aint Engineer. Engineer outweighs that cat by like 150 lbs at least. They had to weigh Engineer wit the scale they weigh the whales with.
    test
  10. Neyedus

    Neyedus Active Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    3,835
    Thats about 3G's he's holdin right there.
    test
  11. Odysseus

    Odysseus a marvelous muthafucka

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Messages:
    24,361
    Nah, he would need atleast 5G's to hide those fat tits.[funny]
    test
  12. DrFeelinFine

    DrFeelinFine New Member

    Joined:
    Dec 19, 2003
    Messages:
    2,006
    test
  13. p. haze

    p. haze slap boxed with jesus

    Joined:
    May 11, 2005
    Messages:
    5,537

    bwuahahah.. we gonna make it.
    test
  14. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    bring a gift
    test
  15. Janitor

    Janitor Guest

    i dont think thats him
    test
  16. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    test
  17. Krighst

    Krighst ,//,';./';.//''./';''/.;

    Joined:
    Apr 2, 2002
    Messages:
    16,645
    test
  18. GuYaNeSe_KiNg

    GuYaNeSe_KiNg New Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    970
    rofl @ this
    test
  19. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    monopoly money.

    Seriously, LOL!
    test
  20. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    That dude from white boyz is dead on.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)