LMAO @ Hitler's Top40...shit's crazy

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Worm Plasma, Oct 29, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Worm Plasma

    Worm Plasma Registered Abuser

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    1,056
    couple of weeks ago i watched a show called Hitlers Top40 or some shit...it was on some dubious music channel...and they were showing all these nazi musicvideo's from the 30's en 40's...

    shit was like brainwashing

    there be very short shots with a swastika flashin in every now and then...like that penis shot on the end of fight club...but the swasika remained a little longer on the screen to really stamp it into your uncounscious...

    i'm high right now and just remembered that shit....wow crazy.
    test
  2. Arkon

    Arkon ''Ozone check ya PMs''

    Joined:
    Jul 5, 2003
    Messages:
    33,666
    ''i'm high right now''

    typical RM excuse...that or


    ''i'm drunk''

    pshhhhhhhhhhhhhh
    test
  3. Worm Plasma

    Worm Plasma Registered Abuser

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    1,056
    haha yeah i'm lying...wtf????

    in holland it's pretty common to get high...i wouldn't lie about it on a damn message board...haha
    test
  4. Rich Dullwasp

    Rich Dullwasp New Member

    Joined:
    Jun 18, 2003
    Messages:
    1,367
    I didn't think they had music videos in the 30's and 40's.
    test
  5. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    Cheers
    test
  6. mic-e.b.

    mic-e.b. aka FACE METAL

    Joined:
    Dec 5, 2002
    Messages:
    5,259
    it's not that unbelievable.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)