Lil Wayne is the King of the South

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by WeezyJColeFan, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    how can we forget luke.......
    test
  2. NinjaMic

    NinjaMic Brian Disease

    Joined:
    Feb 18, 2001
    Messages:
    10,443
    CeeLo's my favorite from the south for his roots... just too bad he doesn't rap no more and got on that Gnarls Barkley tip, so fuck him.

    I'll take Soul Food over anything, even by Outkast. I'll take ATLiens next. I'll take a handful of Scarface tracks over anything by Weezy, and his whole style is a razor sharp blueprint. I'll take all Luda's albums, and consider him the most consistent rapper there is next to Ghostface, but doesn't go back far enough to be the king, and is never serious. T.I.'s album consistency is like Busta Rhymes to me.

    Andre is the shit, just too bad he got on his Love Below tip, and I think he gets more love over Big Boi than he should. his solo career is somewhere between bullshit and non-existant.

    I dig weezy when he's onpoint, though. i actually like dude... he's obviously reached an international stature that no southern rapper ever has, and is good when he wants to be. he's just got too much damn filler, wack shit, crooning and Prom Queen "i'm a real artist" wannabe shit... plus his whole existence before Carter was garbage.

    it'd be like if Nas had gone solo only after making Oochie Wally type shit with QB's Finest for 5 years, and then dropped 4 I Am's, a bunch of Firm-level mixtapes, and a "Nas tries to play Jazz" album inbetween. the shit doesn't add up to 100%.

    Scarface is the closest there is, and all he doesn't have is international pop-star status and any current material which really only matters if you're making a list for a VH1 countdown where you've gotta at least be a one-hit wonder or been on a sitcom.
    test
  3. Anton2221

    Anton2221 New Member

    Joined:
    May 30, 2010
    Messages:
    377
    im all for argument and debate but we really gotta stop giving so much attention to such attention seeking threads
    test
  4. TWAMP$iN

    TWAMP$iN proper weaponry

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    99,999
    test
  5. NaSh

    NaSh o_

    Joined:
    Dec 4, 2000
    Messages:
    21,537
    Realness


    Delivered by a Carrier Pigeon called Geoff
    test
  6. thedream233

    thedream233 Thrillmatic

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    8,518
    as much as I hate Lil Wayne right now, if you wanna talk contemporary rap,

    Wayne is not only king of the south, hes kind of hip hop period. dude sold 900,000 copies his first week with the carter 4. thats twice as much as watch the throne, which involved heavyweights jay-z and kanye west. I know sales arent everything, but to sell that much compared to everyone else is huge.



    now if were talking overall,

    the king of the south is between Scarface, Andre 3000, Big Boi, Ludacris or T.I.
    test
  7. earlrocket

    earlrocket New Member

    Joined:
    Nov 8, 2011
    Messages:
    34
    lil wayne!!!
    test
  8. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    Add Z-RO and K-Rino.
    test
  9. DJboutit

    DJboutit Well-Known Member

    Joined:
    Dec 6, 2004
    Messages:
    2,038
    Scarface
    Master P
    Bun B
    Outkast

    They all have the south locked down. Now sayin the most overrated artist in history is the best from the south GTFO now ban trollin azz bitch
    test
  10. Cm Spunk

    Cm Spunk teller of the truth

    Joined:
    Oct 18, 2011
    Messages:
    55
    djboutit's parents will die in a car crash, soon.
    test
  11. DJboutit

    DJboutit Well-Known Member

    Joined:
    Dec 6, 2004
    Messages:
    2,038
    [​IMG]

    Trollin just to troll I see now STF & GFTO nobody give a rats azz what your lame azz has to say
    test
  12. Cm Spunk

    Cm Spunk teller of the truth

    Joined:
    Oct 18, 2011
    Messages:
    55
    by any chance, are you a virgin?
    test
  13. Brown Recluse

    Brown Recluse Hermit, no crabs

    Joined:
    Sep 24, 2011
    Messages:
    469
    I really think you are just saying this 4 shock value, holmes!!! 2 be king of anything...you gotta take care of and represent the kingdom you are supposedly ruling over. Lil' Wayne doesn't do this at all!!! Plus, let's not 4get the strong possibility that he may have ghostwriters STILL!!! Did we 4get about Gillie the Kid??? That alone should disqualify him!!!
    test
  14. TWAMP$iN

    TWAMP$iN proper weaponry

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    99,999



    word.
    test
  15. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Lil Wayne doesn't have a "southern" sound anymore... he's world wide now.
    test
  16. Brown Recluse

    Brown Recluse Hermit, no crabs

    Joined:
    Sep 24, 2011
    Messages:
    469
    aka commercial friendly!!!
    test
  17. BiPolarr

    BiPolarr Judo Chop!!

    Joined:
    Oct 29, 2011
    Messages:
    874
    Wayne isn't the king of shit imo
    test
  18. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    :this:
    test
  19. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    Wayne actually is the king of shit
    test
  20. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    rumors are grounds for definitive guilty verdicts?........
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)