Ladies,if a man is eating the kitty

Discussion in 'Ladies Lounge' started by MISSKEYdaQUEEN, May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    bwhaha ya'll clownin!
    test
  2. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    coochie cola is so gross.
    test
  3. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,916
    wat flavor do u come in pink
    test
  4. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    all flavors are fantabulicious...

    yeah i made that word up.

    i need my serving!
    test
  5. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lmao or going to 7-11 for a pussy juice slurpy haha
    test
  6. UnknownLady

    UnknownLady Senior Member

    Joined:
    Jan 28, 2001
    Messages:
    818
    hell yeah I am gong to kiss him...
    it is mine and if I don't kiss him he might think something is wrong
    I will kiss him, tounge kiss him too it to me it makes the sex intensifies and gets all worked up
    test
  7. 6ftground

    6ftground BLACKACE/GRIMREADER

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,066
    [I don't kiss anyway]
    I smell the Kat i don't lick it !
    Reason being your not my wife...
    one night stands! Hell naa i won't lick the kat..
    even if we've been date "N" for a few months, I still wouldn't lick the snatch...
    1 she's a one night stand...
    how many 1 night stands has she had before the one night stand y'all had
    (she might have had sex before she came to give that munchie munchie to you)
    and you down there licking and sucking all willi neely..knowing you smell condom burns...
    To each his/her own!
    Just be safe...I'm out...OH UnknownLady Add me as a friend..lol
    test
  8. my 8 seconds is looking better all the time
    test
  9. 6ftground

    6ftground BLACKACE/GRIMREADER

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,066
    Yeah! I hear you...BBG
    I look at the womb and it's like looking at art, but at the same time eating someone your not with 4life is like that "bad texture" in your mouth you were talking about..

    But like I said to each his/her own....
    test
  10. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    lol Not so much, I'm an all or nothing kinda girl. 8 seconds is just enough to say " haha, this is what you could have.. but.. nah."
    test
  11. Maybe I should have just simply said that its never been something i'd get crazy over instead of making myself sound like the oral sex scrooge. I can adapt you know - it's not like I own a stopwatch
    test
  12. 6ftground

    6ftground BLACKACE/GRIMREADER

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,066
    I gotta go long...
    I got too
    [​IMG]
    test
  13. Ms. Persephone

    Ms. Persephone New Member

    Joined:
    Jun 12, 2002
    Messages:
    2,121
    If she doesn't let you then something is probably wrong with her pussy.
    test
  14. rocker314

    rocker314 Rock Star

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    428
    yeah right what could be somethin' wrong. hmm.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)