Battle Video KOTD - Rap Battle - Dizaster vs Arsonal

Discussion in 'Battle Video Archives' started by whypeoplesuck, Sep 17, 2013.

?

Who won?

  1. Dizaster

    9 vote(s)
    81.8%
  2. Arsonal

    2 vote(s)
    18.2%
  1. whypeoplesuck

    whypeoplesuck Member

    Joined:
    Oct 29, 2009
    Messages:
    454


    I guess I'll post this
    • Hot Thread Hot Thread x 2
    test
  2. FeedMeMore

    FeedMeMore Moderator

    Joined:
    Nov 21, 2012
    Messages:
    2,137
    Diz has fallen off. He better come better vs Verb
    test
  3. problem121

    problem121 Member

    Joined:
    Feb 3, 2011
    Messages:
    296
    Ars was basic, most his bars were trash. Diz third buried ars whole 3 rounds..

    Lol at Americans think shooting guns is thug life, look at Syria and tell me if you wanna go there for a sec.. Diz 2-1
    test
  4. SplashEazy

    SplashEazy Member

    Joined:
    Jun 21, 2011
    Messages:
    148
    Yeah Dizaster definitely body bagged Ars imo with that 3rd. He broke it down so perfectly how different the war zone environment is from the whole street thug life environment.

    Bars aside, that second round was funny as fuck. "You can't get Arsed without putting that Ars in it!"
    XD
    test
  5. SplashEazy

    SplashEazy Member

    Joined:
    Jun 21, 2011
    Messages:
    148
    On another note, does anyone else think its mad corny when Organik says "2nd round on so & so, let's go-oohhhhhhh."
    test
  6. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    Diz bodied this. Ars was really good but Diz 3rd was omggggggg.

    That's it, that's all.
    test
  7. Ghost Ninja

    Ghost Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    2,477
    diz did much better than he been

    I don't get why he's talking down to ars for being an American tho like "you americans think you can talk about guns but in syria blah blah blah"....diz is American himself lol what?
    test
  8. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Yeah I'm pretty sure he's from Cali he just plays on his middle eastern background sometimes in battles.
    test
  9. SplashEazy

    SplashEazy Member

    Joined:
    Jun 21, 2011
    Messages:
    148
    Point is he doesn't claim that gang life like Ars does. It was weird though that he made it seem like he's excluded from being classified as an American.
    test
  10. Alucard Inoue

    Alucard Inoue New Member

    Joined:
    Sep 3, 2013
    Messages:
    11
    I give rounds 2 and 3 to Diz.
    test
  11. Synikal

    Synikal Unconventional Poet

    Joined:
    Feb 17, 2013
    Messages:
    22
    Honestly, Dizaster's style never really vibed with me. Freestyling is always appreciated, especially in this era, but it has to be done well and respectfully. Yelling the lines isn't enough. With that said, i think hes improved alot even though he didn't bring his a-game to this battle. The thing about it is Arsonal he always comes at least decent (imo) and he came strong in this battle. If Dizaster would incorporate a little more time into his written portions and ditched the the RA RA RA shit, he could return to his former prominence but anyway, Arsonal 3-0.
    test
  12. Joey Clips

    Joey Clips Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2002
    Messages:
    7,760
    ars first round was dope... his second was really boring and basic.. and his third was a drake diss.. dont see how u can give him this battle
    test
  13. Joey Clips

    Joey Clips Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2002
    Messages:
    7,760
    i can see giving ars the first round although it could have went either way imo... but diz took 2 and 3 easy
    test
  14. chin hoowa

    chin hoowa New Member

    Joined:
    Sep 22, 2013
    Messages:
    3
    the real battle is here click it and watch it :)
    test
  15. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Come on maaaaaan. Stop it.
    test
  16. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    Diz got it easy
    test
  17. SMEEGLE

    SMEEGLE Active Member

    Joined:
    Jan 27, 2010
    Messages:
    1,262
    Diz doing that ass eating thing 2nd round.... it was over at that point, but fuck Organic needs to check these guys better during time keeping, or not at all. That crazy verse diz spit out during his interview was so amazing.... ppl shoulda heard that, Organic if ur reading this, when top playas are rapping why can't u just let them finish a verse?
    test
  18. SMEEGLE

    SMEEGLE Active Member

    Joined:
    Jan 27, 2010
    Messages:
    1,262
    as a Canadian, having lived in Ottawa. I know for a fact many people who hated Dizaster, Lebanese ppl, but when he started chirping America and repping Lebanon and shit like that, they became obsessed. There is a lot of lebonese in Canada so i'm sure he gets a lot of props in big cities like Toronto and Ottawa, etc.
    test
  19. MrYaDig

    MrYaDig Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2013
    Messages:
    21
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)