Battle Video KOTD - Rap Battle - Ayem vs The Deadman

Discussion in 'Battle Video Archives' started by ljyankee4, Feb 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ljyankee4

    ljyankee4 Carnivorous Kid

    Joined:
    Jan 8, 2011
    Messages:
    762
    test
  2. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    watching because i remember deadman being pretty good when i saw him back in the day
    test
  3. SuperNegger

    SuperNegger Toe Tagger Type Negger

    Joined:
    Jun 11, 2012
    Messages:
    1,807
    Say what, werd?

    Edit: "This yellow nigga caught the blues now he green with envy"

    *Rick Flair Woo*

    Edit 2: Similiar "nut scheme" as QP's.
    test
  4. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    Right on, bout to watch. Didnt see the whole thing at da venue but I know it was a good one
    test
  5. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    game recognize game like sonic and knuckles on the sega gensis holy shit lets go
    test
  6. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    ^if u dont get that ur probly like 15
    test
  7. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    lmao cant say vinegar with the r
    test
  8. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    end AM with the 12 deadman>>>>>>>>
    test
  9. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    lush confirmed still a faggot
    test
  10. versetracker

    versetracker VerseTracker

    Joined:
    Jul 16, 2012
    Messages:
    264
    test
  11. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    Gunbars.edu represent

    Fuck yes.
    test
  12. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    ayem lookin mad uncomfortable

    i dont understand the peanut references tho
    test
  13. Contra Diction

    Contra Diction Well-Known Member

    Joined:
    Oct 21, 2011
    Messages:
    1,467
    sick fuckin battle..damn Resurgence was amazing

    Cali's got so many mean spitters..

    QP's reaction game tho>>>>
    test
  14. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    Ayem 1st.
    Deadman 2nd.
    3rd-Ayem won on flow IMO.

    Ayem edged it. Very good battle.
    test
  15. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    ^wtf? deadman bodied this shit. ayem impersonated eminem from 8 mile, thats an AUTO L and he was already down 2 rounds.
    test
  16. mellowdramatik

    mellowdramatik Member

    Joined:
    Nov 27, 2009
    Messages:
    874
    test
  17. brodeezy

    brodeezy take this fuccin neg

    Joined:
    Oct 22, 2011
    Messages:
    2,207
    explain the peanut thing to me plz
    test
  18. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    a lot of funny side stuff in dis one
    test
  19. Bladetragic

    Bladetragic Member

    Joined:
    Jul 9, 2010
    Messages:
    536
    Deadman's 2nd round was tooooouuughhhh!!!!

    edit: Both emcees did their thing. Great battle. I'd have to edge this one to Deadman imo. He just had line after line and didn't let up. Felt like Ayem was consistent but didn't have as many big punches as Deadman and his 3rd round was kinda light. Definitely wanna see more from both these cats though. Salute!
    test
  20. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    im entitled to my opinion
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)