Kobe Bryant Signs 2-Year, $48.5 Mil Extension

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by SiegeSupreme, Nov 25, 2013.

  1. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    Too bad - fake.

    Tired of the posts b.

    Yall gotta research before you post something random.
    test
  2. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    :chefoooh:

    That ether.
    test
  3. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Laker fans in denial lol
    test
  4. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    either b1s old age either got him or he committed suicide because the lakers are going to be ass for years and they cant take knowing kobe is almost done.
    test
  5. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    It's possible when they have Jordan Hill & the rest of our good role players bird rights & can go over the cap to re-sign them after putting the big 3 in place, but Hill's 6.7M cap hold will force us to offer Pau slightly less after accounting for minimum cap holds.. Kobe + Melo = 44M + 6.7M cap hold for Hill + 8 minimum cap holds adding up to 4M = 54.7M with the projected cap being 62.9M that means they can offer Pau a deal starting around 8M & probably have to add a 3rd year to get him to take it.. Then you use Hill's bird rights to go over the cap signing him & bring back as many of Young/Farmar/Johnson/X/Meeks/Blake as you can using the cap space MLE (2.7M) & the BAE (1.9M) & minimum contracts. & Nash will be completely off the books mark my words.. Also lets not forget, even tho Kobe got a big ass contract it's still less than he could have demanded & gotten.. He makes 30M this season & will be dropping down to 23.5 next season. If Pau & Melo are also willing to leave a little on the table to make sure they can surround them with championship level role players, we back in the finals next season. It wouldn't take a huge sacrifice.. Pau taking the deal starting at 8M & Melo taking 15-16 instead of 20.5 is enough to make a huge difference in this situation.
    test
  6. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Do you really want Pau for another 3 years though?
    test
  7. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Dude y'all act like pau gasol is wack wtf lol I don't even like the lakers but I wouldn't even say that


    Gasol is dope he was injured he isn't now he looks regular as fuck so he's a beast
    test
  8. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,438
    Exactly. He's averaging 15 points and 10 rebounds. Some people only remember past seasons when referring to the present. I'd take Gasol asap
    • +Rep +Rep x 1
    test
  9. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    dreams of being a rich man's bitch
    test
  10. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lmaaao

    the audacity to compare Rose to Kobe

    you really are dumb as fuck
    • -Rep -Rep x 1
    test
  11. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    Fuck Melo and fuck these bitch ass unproven "FA's"..look what happened last year when they brought in two so call "all star" caliber players (Nash/Howard)...KOBE STILL SHINED AS #1 on the team...and always WILL cuz it's Kobe...Soon as he went down so did the LAKERS Heart

    You just don't bear witness to the gawd who is KOBE...5 rings goin for 6....FA's??? lmaaaooooo

    Lakers Loyal to they General!
    test
  12. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Man you love sucking some dick
    test
  13. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Mel man have you ever though of becoming a hooker if you dont mind me asking? I think you got a knack for the business
    test
  14. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    Niggaz really still considering MELO THE CANCER as a viable pickup???

    There comes a time when ya name no matter matters! You gotta show and prove! Somethin Mr. Anthony just doesn't do..

    That nikka dead weight.
    test
  15. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    nikka you still but hurt cuz I took shots at Bean town n ya sorry squad??

    I was fuckin wit you even if the celtics are trash

    Now kindly hop off my nuts
    test
  16. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Yeah but I honestly think the Lakers would be much better off once they can get the older players with the heavy salaries off their cap.
    test
  17. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    @Detroit how that L feel??

    How ya'll gonna get spanked by a Kobe-less Lakers squad? How ya'll gonna let Wesley Johnson take ya asses to school??

    lmaaaoo people sleepin on LA, these young nikkaz out here shinin!
    test
  18. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,028
    luv these lil niggas

    nick young remind me of young kobe
    test
  19. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    Let em keep sleepin
    test
  20. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021

    are you seriously this fucking stupid?


    wow@how fucking obvious it is how incredibly intelligent i am
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)