Kimbo Slice vs Houston Alexander fight tonight...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by KingMenace, Dec 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KingMenace

    KingMenace YOU MAD.

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    6,001
    test
  2. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    im taking my man Houston

    I was sad as fuck when his win streak got broke then he got hurt and didn't fight for awhile

    he had a few bad fights

    but i still think he's a monster
    test
  3. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    this will be good...

    this fight is free right? they giving it on spikeTV?
    test
  4. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    how many fights did kimbo lose?
    test
  5. KingMenace

    KingMenace YOU MAD.

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    6,001
    ya, free on SPIKE tv
    test
  6. Ear: Complex

    Ear: Complex ear to the streets

    Joined:
    Jul 25, 2003
    Messages:
    2,397
    Yeah Verbism, it's free on Spike TV tonight. starts at 9pm eastern

    Kimbo is going to get a KO loss. Houston is a beast and I just don't think Kimbo can handle the power.

    oh, and GOD DAMN! at that dudes ear. I remember watching it pop open during that fight. shit was nasty
    test
  7. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    what time does it air. Im trying to watch boxing tonight too.


    Houston I think gonna KO kimbo. Especially if it goes to the ground.

    I'm trying to see Marcus whoop up on Mitrione too

    And Titties vs. McSweeney gonna be a surprise war i bet.
    test
  8. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461

    damn, i was hoping 8:00

    imma channel flip then
    test
  9. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    houston choke slammed that nigga like Kane
    test
  10. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    1 on the show


    1 on his actual record in the ring before that

    and 1 tonight after Houston puts in work
    test
  11. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    word, i wanna watch this.

    hope kimbo get his shit rocked
    test
  12. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    I dont understand why people hate on kimbo, Thats one of the realest most humble hard workin niggas in the sport right now.

    He just over the hill and got in the game too late. I know he gets hype, but he built himself up from a fucking fight legend and ended up trying to go legit and professional and change his life.

    A nigga comming from where he came from shouldnt be as disciplined and humble as he is. I am really routing for the guy, because he is up there in age and this is his one chance to set himself up so he dont have to struggle in the future.

    I want him to win, but i kinda think its too late for him. He spent too much time fighting in the street instead of in the gym.
    test
  13. Scr1be

    Scr1be Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    9,973
    Fight is at a catchweight of 215lbs.
    test
  14. Scr1be

    Scr1be Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    9,973
    I want to see Marcus beat Mitrione, but he is surpisingly chinny for his size and Matt is a very big puncher. He could easily be KO'd if the fight is left standing, but I think he does the wise thing and takes it to the ground.

    Titties will beat McSweeney.
    test
  15. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    i can't wait til the champ gets back...brock lesnar
    test
  16. MeSko

    MeSko I love Fat Chicks

    Joined:
    Dec 28, 1999
    Messages:
    41,756
    Houstons lost like 4 of his last 5 fights and the one guy he did beat lost his past 8 fights, lol

    Kimbo FTW

    i hope kimbo rocks houston, he always has been overhyped, his whole career is the jardine fight
    test
  17. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    anybody got a recent or latest fight with houston in it?

    *goes to youtube*
    test
  18. MeSko

    MeSko I love Fat Chicks

    Joined:
    Dec 28, 1999
    Messages:
    41,756
    its not worth the watch, he knocks out some bumb way later then he should have and the guy literally is like 0-9 in his past 9 fights now.. and houstons happy like he just beat Jardine all over again..

    bum shit, Kimbo ftw, and if houston does win all it does is solidify that Kimbo really isnt shit at all
    test
  19. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    HOUSTON IS 2-3 IN THE ufc

    he won his first 2 fights

    then lost his last 3


    he's 9-4-1 all time
    test
  20. MeSko

    MeSko I love Fat Chicks

    Joined:
    Dec 28, 1999
    Messages:
    41,756
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)