Kayne should change his name to

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by Supreme J-Red, Feb 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Supreme J-Red

    Supreme J-Red Mario Brother

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    15,867
    super ego


    i just read on hip hop site that he wants to get paid for being on magazines covers...does he not realize if not for covers and articles in magazines he wouldnt have near as much sucess...that shit helps him out more than he helps out the magazine..basically he's saying he sells magazines by being on the cover so he sould get paid for it..

    his ego is running out of control...

    he thinks he's the greatest thing ever,,,,
    test
  2. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    so what ngga, if u got famous after almost dying, why would u be the same self conscience kat??ngga is livin his dream out, it dont get no better, more power to kanye, god bless his heart.
    test
  3. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    Yea I read this too..all the magazine editors dissed him afterwards.
    test
  4. Supreme J-Red

    Supreme J-Red Mario Brother

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    15,867


    living your dream out and overhyping yourself to be the best thing ever and wanting to get paid for being in the same room with such a god....totally diff things
    test
  5. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    what rapper dont overhype himself?check yo self ngga, if u in da rap game u suppose to think u the best, u suppose to flaunt yo shit like u the ONE
    test
  6. Parental_Advisory

    Parental_Advisory Click Click Pow

    Joined:
    Oct 3, 2002
    Messages:
    7,335
    um..

    Name a rapper who DOESN'T think he's the greatest thing ever...

    if you can find one, he needs to quit because EVERY emcee should think he's #1 or whats the point of even spitting?
    test
  7. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450


    what a fag... LMMFAOOOOOOOOOOOOOOOO

    god bless his heart? wtf.. lmmfaoooooooooo


    man fuck kanye.. hes a little bitch..

    this the gayest thing he did since he called the cops on the little girl who asked him to put her name on the autograph... wat a homo...

    i still cant get over his lil bitch ass on MTV: Punk'd!.. lmmfaooo


    "no, u cant have it, thats my film!!!" :: RUNS ::


    LMMMFAOOOOOOOOOOOOOO
    test
  8. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    ^ngga that shit wuz thugged out what he did, u aint nuttin but a wanna be ass coo dude, u dont even like pac and biggie dog, u know u a fuckin herb

    and parental advisary props, i said same shit
    test
  9. OrtizDupri

    OrtizDupri then you gotta BREATHE

    Joined:
    Jul 19, 2000
    Messages:
    15,321
    Exactly, y'all cats is crazy...

    Plus if you meet him in person he's actually pretty humble and chill.
    test
  10. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450


    "thugged out"????

    cause he ran from ashton kutcher???

    grown as MEN dont RUN.. stfu

    did black eyed peas run when they got punk'd???? NO!!

    they WHOOPED ashton kutchers ass and is the show currently ended? YUP!!!

    thats thugged out


    running from some security guards thats tryna re-locate ur video shoot aint thugge dout.. dats some bitches shit..
    test
  11. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450
    and LMFAO at ur dont even like tupac and biggie so u must be a "herb"

    first of all tupac and biggie was in my top 20 list so u can stfu wit all dat shit

    2nd, anyone who dont like tupac and biggie is a herb??


    WOW.. in trying to pull my card u just sured that ur a closed minded, immature, gaya ss kid who thinks everyone should like one thing... stfu and grow up... and if u cant just go ahead and suck on my dick.. cuz ur a bitch sir
    test
  12. Parental_Advisory

    Parental_Advisory Click Click Pow

    Joined:
    Oct 3, 2002
    Messages:
    7,335
    Punk'd didn't end...

    The new seasons starts later this year
    test
  13. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450
    ^^oh my bad.. lmao.. but he still got his ass beat..
    test
  14. The Requiem

    The Requiem New Member

    Joined:
    Apr 28, 2004
    Messages:
    975
    man all of you was on kayne's nuts like a year ago...
    test
  15. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450
    ^^not me penis nose
    test
  16. Parental_Advisory

    Parental_Advisory Click Click Pow

    Joined:
    Oct 3, 2002
    Messages:
    7,335
    That's how it goes here on RM.com...

    A dude gets made love and year later we hate him...

    Happened with 50 too...
    test
  17. Kriptik Thoughtz

    Kriptik Thoughtz New Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    450
    ^^thats cause RM is full of dickriders, muff divers and cock stranglers that are too immature to form good opinions and ont even know what they want to listen to.. pathetic aint it
    test
  18. GANNONDORF

    GANNONDORF styrofoam elijah

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    1,452


    come on now..


    not every emcee acts like he's number one..

    maybe all the NEW emcees comin out.. but thats why they wont be around next year.. lately, rappers been comin out talkin bout how they're the greatest spittin with a lotta braggadocio but fact is, they cant back that shit up. rappers dont prove theirselves anymore, they skip the step of impressing listeners lyrically and go straight to braggin.

    the point of spittin is not to be #1.. maybe in today's "game", but look at how many of yall hate the fuck outta everything that comes out in today's game.
    test
  19. OrtizDupri

    OrtizDupri then you gotta BREATHE

    Joined:
    Jul 19, 2000
    Messages:
    15,321
    Like Slick Rick, BDK, Rakim, Kool G Rap, KRS-One didn't rap like they were #1?
    test
  20. Supreme J-Red

    Supreme J-Red Mario Brother

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    15,867
    you guys dont get it...

    you can say your number one all all that shit in your rhymes all you want...but to know someones gonna cry if they dont win a grammy..or to say "i should get paid" for being on the cover of your magazine when no one else does.....is fucking ego overload....

    and about ppl hating on kayne blowing up...i'm not hating cuz he blew up..he makes good music(although his album got boring fast) i'm hating cuz he's acting like a pop princess...he's rap's number one diva...

    and when did black eyed p's beat up ashton?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)