Katy Perry Titties. Nude Pic Inside

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by The Big Deal, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Big Deal

    The Big Deal New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    7,544
    aww. wack. thanx dzk
    test
  2. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    [​IMG]

    here's the pic of the face they used to photoshop in
    test
  3. SouL

    SouL Yuck!

    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    4,420
    smh

    dzk on some detective porn shit
    test
  4. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    I wanted it to be real too guys

    *sheds tear
    test
  5. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    Already known to be a fake.
    test
  6. Craig Ehlo

    Craig Ehlo Mark Price's Saviour

    Joined:
    Oct 20, 2003
    Messages:
    13,191
    these were proved fake since yesterday.
    test
  7. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    I saw wwtdd say it's fake, I was just hoping he was being a dick or something
    test
  8. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    tbh the Whale bed-spread kinda struck me as something you'd never see Katy Perry on
    test
  9. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    damn, merked thread

    this chick look better though

    :funny:
    test
  10. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    damn

    brb

    edit: photoshopped!? son of a bitch!!!1!11!
    test
  11. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,507
    test
  12. TheBigPayback

    TheBigPayback God Particle

    Joined:
    Jun 28, 2010
    Messages:
    11,469
    Wow. I used to hate her. I have rethunk my opinion
    test
  13. TheBigPayback

    TheBigPayback God Particle

    Joined:
    Jun 28, 2010
    Messages:
    11,469
    Now all we need is the sex tape that pic came from
    test
  14. TheBigPayback

    TheBigPayback God Particle

    Joined:
    Jun 28, 2010
    Messages:
    11,469
    not real? ITIB
    test
  15. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,807
    i always wanted to see her tits


    now im just waiting for rashida jones
    test
  16. Gorilla Nasty

    Gorilla Nasty I'm lame TBH

    Joined:
    Oct 5, 2005
    Messages:
    10,007
    Wow somebody saying Katy Perry is ugly.

    Just when you think this site couldn't get any lamer.
    test
  17. exothermic

    exothermic Well-Known Member

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Messages:
    10,648
    her breast are nice but come on that is fake they arent that big
    test
  18. TeKneeK

    TeKneeK The Heart and Soul of RM

    Joined:
    May 3, 1999
    Messages:
    27,822
    domen gonna get sued
    test
  19. Mr.357

    Mr.357 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2008
    Messages:
    9,042
    Very nice
    test
  20. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    she went out with Travis the guy from Gym Class Heroes (lead) she's now engaged to Russel Brand
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)