[*K.O.T.D.*] - [WORLD DOMINATION 2] - DOSE vs 24/7

Discussion in 'Battle Video Archives' started by KingFly, Aug 25, 2011.

?

Do you agree with the decision?

  1. Yes

    0 vote(s)
    0.0%
  2. No

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ILLergicreaxion

    ILLergicreaxion New Member

    Joined:
    Feb 27, 2002
    Messages:
    219
    had 24 in the first two also... not for nothing dose definitely impressed me, i hated him in the 2v2s with arcane... but yeah this was a robbery
    test
  2. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    24/7 is a fucking beast, that second round reminded me of his third against QP he stomped all over him.
    test
  3. Swagger Vance

    Swagger Vance New Member

    Joined:
    Nov 16, 2010
    Messages:
    1,187
    Wow, terrible decision. 2-1 at best, likely 3-0 over the span of time. Wifebeater Biggums will be a classic judge, forever.

    24/7's losing streak is still not credible. Again, fucking terrible.

    EDIT: How did nobody get that Dice Raw punchline? Is Canada unaware of perhaps the greatest hiphop collective to span two generations? Damn.
    test
  4. MCPamflit

    MCPamflit New Member

    Joined:
    May 3, 2009
    Messages:
    2,208
    24 won imo
    test
  5. Cobb Malato

    Cobb Malato Member

    Joined:
    Feb 16, 2011
    Messages:
    58
    I'm probably gonna sound retarded but I haven't been to sleep yet & my minds fuzz. But what did that line from Dose mean? "While this half ass rapper gets left behind"...

    Yeah, I'm probably dumb as fuck...
    test
  6. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    Closer than I thought it would be.
    test
  7. Marotta

    Marotta The Engineer

    Joined:
    Aug 23, 2011
    Messages:
    5,270
    24 bodied him...

    Anyone else go nuts when he dropped the Bender scheme?
    test
  8. Phaze23

    Phaze23 Don't Flop

    Joined:
    Aug 31, 2009
    Messages:
    2,084
    frank the tank closer was sick as fuck
    test
  9. Thesis34

    Thesis34 We fuck hot moms N shit

    Joined:
    Feb 2, 2011
    Messages:
    501
    2-1 24/7 NO QUESTIONS. although I didn't like the whole "sufficate him with the pillow hes been sleepin' on me with" shit we heard from cortez.. IDK if he heard that battle or what & frankly I dont care but that battle was good but 24 got it.
    test
  10. haatley

    haatley Well-Known Member

    Joined:
    Feb 23, 2009
    Messages:
    1,544
    left behind (left cheek) is half ass (half of your ass)

    24 took all 3 rounds, it seemed closer in the venue, but i still had 24 edging it live.
    test
  11. Niall474

    Niall474 New Member

    Joined:
    Jun 28, 2011
    Messages:
    126
    24/7 took the first two rounds. Dose took the 3rd
    test
  12. wonton soup

    wonton soup Member

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    543
    Definitely the best I've seen from Dose, but 24 just killed him in the first two rounds.
    test
  13. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    24 goin ham in the 2nd dAyUm
    test
  14. Cobb Malato

    Cobb Malato Member

    Joined:
    Feb 16, 2011
    Messages:
    58
    Thanks for clarifying that man. I was making sure I didn't misunderstand, that's somewhat what I thought he meant...

    "half ass rapper get's left behind, get it half ass, left behind".

    I'm just confused on the "left behind" part. I've always considered for example a bitches "behind" to be a complete thing (a whole package). Never really heard of asses being composed of two parts- I mean I know you have two ass cheeks- I get that I'm talking way to much about this haha but I just think this bar was pretty weak...
    test
  15. j4remi4

    j4remi4 Active Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    1,063
    Through the first round only and I know 24/7 is gonna bodybag him.
    test
  16. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    Wtf @ the final judge was not filmed because they went into the VIP area. That's a bit odd
    test
  17. Lexcalibur

    Lexcalibur Well-Known Member

    Joined:
    Aug 4, 2011
    Messages:
    1,196
    Really close to call. I'd say 24/7 just about.
    test
  18. -LMS-

    -LMS- Art Of War CEO

    Joined:
    Mar 1, 2006
    Messages:
    3,146
    I was JUST about to post the same shit


    Arcane, you talked shit about me too! But you really need to stop it, cause./

    You were never really the champ, you just kept that chain movin like a sprocket does./

    :jaydamn:

    SMH at that Decision. But 24 didn't have as strong a third, but damn... I really wanted him to win this one.
    test
  19. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    The VIP area is here we shoot all the post battle interviews, it's upstairs in the venue.

    This bothers me because very judge I chose for this event knows The process... And now something like this happened... NAGL.

    Imma try my best to find out who it was.

    Can watch battle myself due to me being at work but it was VERY close live. Dose's projection is very strong
    test
  20. HaliDazed

    HaliDazed Hot Sauce Connoisseur

    Joined:
    Aug 3, 2010
    Messages:
    802
    Great battle but the victor was obvious. Judging is getting progressively worse. 24/7 2-1 worst case scenario.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)