Battle Video [*K.O.T.D.*] - [GZ FRESH COAST] - MANTIX vs G4 - (STRAIGHT GASSIN)

Discussion in 'Battle Video Archives' started by IngridCold, Jun 6, 2012.

?

Who do you think won?

Poll closed Aug 5, 2012.
  1. Mantix

    0 vote(s)
    0.0%
  2. G4

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    [youtube]oKIzdlxFT5I[/youtube]
    test
  2. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    Just noticed this... bout to smoke and watch... can this get smurfed?... lol.
    test
  3. TripWire

    TripWire Exposed

    Joined:
    Dec 20, 2011
    Messages:
    4,981
    Surprised that this is the first battle released from Str8 Gassin'

    Apparently Mantix made his mark in this battle so...lets watch

    Gunbars.edu>>>

    Henry "Malathion" Hill>>>

    Holy fuck...that venue just SCREAMS fresh coast. Please use it in the future.
    test
  4. dwightspitz

    dwightspitz New Member

    Joined:
    Oct 4, 2011
    Messages:
    146
    lmao, oh that christian818.
    test
  5. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    thank you for a proper title IngridCold. Finally someone does it right lol
    test
  6. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    Mantix went ham son... cool battle.
    That 'slow it down' tie your shoes shit killed me... good shit.
    I'm feeling the more agressive approach from Mantix... he styled out that 3rd round as well.
    G4 has potential... but he lost all 3 here.
    Suge...? ... lol.
    That 'bring the West back' scheme/punch in the first was the line of the battle imo.
    Good shit.
    test
  7. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    No prob son... I'm ocd about that shit... lol.
    It bugs me when people just post the thread title as...
    McBars vs Dirty Neena... and that's it.
    test
  8. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    Thanks for posting this up!
    test
  9. J-Professional

    J-Professional Well-Known Member

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    2,527
    3-0 Mannnnnnnnnnntix!
    test
  10. JobOne

    JobOne Man of the Hour

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    10,358
    Mantix is on the right path to improvement now.

    G4 did alright. He had better delivery but Mantix's bars out shined him and Mantix stepped up his delivery enough where it wasn't purely about preference for who won.

    That's the type of improvement I like to see. If Mantix finds his niche with his confidence and aggression in his performance so he feels comfortable with it, he's going to be a problem.
    test
  11. TripWire

    TripWire Exposed

    Joined:
    Dec 20, 2011
    Messages:
    4,981
    G4's second round was one of the most unfortunate things I've ever heard. Mantix got him all three rounds, wasn't even close. You just keep improving with your delivery so I definitely look forward to your future battles.
    test
  12. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    Thanks I appreciate it
    test
  13. The Deadman

    The Deadman Member

    Joined:
    Dec 27, 2011
    Messages:
    125
    test
  14. MegaWHAT

    MegaWHAT Active Member

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    991
    test
  15. Im808MC

    Im808MC OG - Oahu Grown

    Joined:
    Apr 3, 2010
    Messages:
    1,539
    Mantix is sexy tbh
    test
  16. KaseyJohnson

    KaseyJohnson New & Improved

    Joined:
    Mar 13, 2011
    Messages:
    2,143
    Haha... Wtf?
    test
  17. Im808MC

    Im808MC OG - Oahu Grown

    Joined:
    Apr 3, 2010
    Messages:
    1,539
    Stop being gay bro.

    Sent from my ADR6400L using Tapatalk 2
    test
  18. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    kasey johnson is clearly visible in this video

    808 is right too
    test
  19. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    yea we out here. if you aint movin with the movement then...you know the rest
    test
  20. -LMS-

    -LMS- Art Of War CEO

    Joined:
    Mar 1, 2006
    Messages:
    3,146
    Damn BIG ass improvement from the Ayem Battle, bruh. I honestly give G4 the first round, because having not heard of him and being impressed as I was, that's sayin somn. Mantix definitly took the 2nd and 3rd no question. Good battle, Christian And Malathion Are doing the damn thing holdin down the Fresh Coast. That Venue is Dope, too.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)