Battle Video [*K.O.T.D.*] - [ALCATRAZ] - THE DEADMAN vs COCKY

Discussion in 'Battle Video Archives' started by KingFly, Jun 9, 2013.

?

Who do you think won?

  1. THE DEADMAN

    78.3%
  2. COCKY

    21.7%
  1. PriceAintRight

    PriceAintRight Never been to TRL

    Joined:
    Apr 10, 2011
    Messages:
    1,158
    Deadman really is taking shit by storm. He hasn't lost yet.
    test
  2. The Wrist

    The Wrist rap fighting

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    475
    Deadman is way better than this other guy
    test
  3. Cracka Azz Nigga

    Cracka Azz Nigga New Member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    25
    lol. deadman is unbearable. yelling azz nigga. cocky cooked him.
    test
  4. Namor

    Namor Prodigal Sun-god

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,853
    The deadman looks like Gza & 50 cents younger brother
    test
  5. ZEDD

    ZEDD Active Member

    Joined:
    May 17, 2003
    Messages:
    2,995
    Deadman 3-0
    test
  6. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    Deadman killed this dude in the hoodie behind him has a good GZ battle that day too, bodied some guy
    test
  7. khowyunfat

    khowyunfat Active Member

    Joined:
    Aug 18, 2011
    Messages:
    474
    Deadman did his thing and so did Cocky too bad that Cocky choked away his 2nd (and fucked up his bars in the beginning against Fox) thats the problem with the two bar approach its harder to recite then if you have a whole stanza of bars memorized
    test
  8. Quietloudass

    Quietloudass Member

    Joined:
    Aug 24, 2011
    Messages:
    193
    "If you so nice,why nobody never demand you my nigga?"
    "How the fuck we supposed to feel you? When we can barely understand you my nigga?"
    test
  9. SonnyDaze

    SonnyDaze 7 train heavyweight

    Joined:
    Jul 25, 2011
    Messages:
    1,470
    Deadman killed him tbh. Cocky stepped his bars up a little in the 3rd though, that was probably the closest round. All in all, Cocky's style is stuck in 2010 and too outdated for me.

    Barring no chokes, Deadman vs. Saurus is going to be an all-out slugfest.
    test
  10. serge

    serge Well-Known Member

    Joined:
    Jul 21, 2002
    Messages:
    3,245
    Take it to the Max like AC Slater
    test
  11. ErnestoVazquez

    ErnestoVazquez Member

    Joined:
    May 14, 2013
    Messages:
    183
    damn, thats^^ a stretch son.

    cocky had some dope stuff in there for sure, but deadman is well on his way to unfukwitable.

    great fucking battle, bravo.

    "you tryna catch diabetes" <--- awesome. too many quotables from the deadman.
    test
  12. I_Am_PhArAoH

    I_Am_PhArAoH Member

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    561
    Didn't know who the hell that dead nigga was, but after this battle, I am a FAN. Would love to see him go to the PG, or just throw him in the ring with a nigga like Qleen or Rosenburg and see what he can do. Cocky is one of my fav, but that two scheme shit (or whatever yall battle geeks call it) gets kinda played. He need to do it more sparingly. If you celebrate Christmas every day it becomes not so special. I think Cocky need to switch his style up just a tad bit, because it is kinda played. However, he proved some shit to me by body'n Fox in that third round, I didn't know he had the ability to take that kind of approach based on what I seen of him in past battles. He has potential, but his style don't work against a nigga that is going to give him that ether every bar, as Deadman did.

    Back to Deadman, he got a Bill Collector/Tech 9 thang goin for him, and it works. TAKE THAT SHIT TO THE URL NIGGA.
    test
  13. robvandam

    robvandam Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,307
    is it me or does deadman have the most strange accent sounds like an ethopian/southern twang
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)