Just got back from the open mic forum...

Discussion in 'Emcee Hookups' started by L. Kross, Jul 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. T.a.C

    T.a.C Guest

    thats gay. why did your parole officer take your notebook?
    test
  2. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,208
    'Cause he's a dickhead.
    test
  3. T.a.C

    T.a.C Guest

    well dickhead and officer go hand in hand
    test
  4. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    indeed they do
    test
  5. T.a.C

    T.a.C Guest

    why does it never show you as being online?
    test
  6. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    cuz I'm dead.... have been for 2 months.... but because of the 45 second between posts delay you'll be seeing my posts for years to come
    test
  7. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,208
    Yeah, like alot of em.

    Wait, how did you know you were dead, Pac?
    test
  8. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    test
  9. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,208
    test
  10. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    hey that might be a new name hmmmmmm
    test
  11. Lucifa

    Lucifa Viva La Eva

    Joined:
    Jul 14, 2001
    Messages:
    19,109
    test
  12. Sir. Ebral

    Sir. Ebral Sir. Ebral Bright

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    1,169
    ^Lmao.

    My threads are just slightly less popular then Rep threads
    test
  13. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    test
  14. T.a.C

    T.a.C Guest

    lmao
    test
  15. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    see here's another one
    test
  16. T.a.C

    T.a.C Guest

    GHOST
    test
  17. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    I came back from the dead
    test
  18. T.a.C

    T.a.C Guest

    JESUS
    test
  19. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    u blasphemus piece of shit
    test
  20. T.a.C

    T.a.C Guest

    im atheist
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)