Jook

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Resilient., Sep 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Weez you married?
    test
  2. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    test
  3. krisp

    krisp aka PhsyKris

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Messages:
    6,547
    :surf: .. Gangstuh ass weeman.

    I put the physical off cause I tore my knee up..... Playing catch up now on my running game.... But yea if I get out in a CT academy I'd defiantly bunk witcha weedidally. And I ain't living with you for free..... Totally would cover the beer/hooker budget man... You know this !

    @jook .... He's living good I'm broke like... MC hammer broke... Like RM rapper broke..... Like my rides ugly but my stereos nice broke
    test
  4. krisp

    krisp aka PhsyKris

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Messages:
    6,547
    I'd come out tonight mike but I'm actually grabbing a beer with Scott and some DEP people... Well drink and talk about handing out trespassing papers for fishing on private property 0_0
    test
  5. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lol I can dig it. Best of luck.
    test
  6. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Damn awesome. Avoided my mistake :funny:
    test
  7. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    Lmfao Chris you're hilarious.
    "Hey sir, please don't fish here"
    test
  8. krisp

    krisp aka PhsyKris

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Messages:
    6,547
    Sir you're under arrest.... You're trespassing as well as fishing without a license which makes this a felony arrest now.... Booya!
    test
  9. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Chris you carry a gun?
    test
  10. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    This nigga jook is pretty cool yall.
    test
  11. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Thanks coup
    test
  12. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    He HANGS with DEP. Not works.
    Carrying a gun is over rated now a days. Everyone does it.
    test
  13. Synthesis

    Synthesis applied

    Joined:
    Nov 8, 2001
    Messages:
    8,269
    Jook is one of the coolest people on this site IMO. Lotta cool folks in this thread actually.
    test
  14. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Yessir my sentiments are the same for y'all

    The last of the Mohicans on the text side lol
    test
  15. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    But I'm Cuban.
    test
  16. Synthesis

    Synthesis applied

    Joined:
    Nov 8, 2001
    Messages:
    8,269
    Word up jook, we keeping this side alive lol, some what. Then again if there was a "fantasy sports" sub forum that may change. That would be dope, we could moderate.
    test
  17. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lol we mines well change this forum to fantasy football :funny:
    test
  18. krisp

    krisp aka PhsyKris

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Messages:
    6,547
    He hung with DEP one night... Not hangs like a groupie .... Why you so mean weez :(

    @jook nah not on the job .... Two more tests this month tho.... Knees looking alright for CT so I can shut Mike up soon :)
    test
  19. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lol nice
    test
  20. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    @Synthesis - Awesome idea man. I'm down to.. post in it.. from time to time. Just keep it here. I hate searching for forums.
    @J o o k - I'll PM you my info man. And Chris is retarded.

    @krisp - You'll never shut me up, pal. You know this more than me, actually. I'll keep going. As far as your knee getting better, I ran my hill in the snow the other night.. FUCK THAT SHIT - never again.

    @all my fans - I love you guys!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)