Battle Video Joe Cutter Vs. Syd Vicious - UBR Turbulence

Discussion in 'Battle Video Archives' started by MadasaMata, Jun 19, 2013.

?

who won

  1. Joe Cutter

    50.0%
  2. Syd Vicious

    50.0%
  1. MadasaMata

    MadasaMata pizza yo bitch

    Joined:
    Jan 28, 2013
    Messages:
    193
    From Albuquerque, NM-located battle league's most recent battle event where we brought out A-Class, Joe Cutter, and Syd Vicious. More battles to come soon.
    test
  2. TheRealWarlock

    TheRealWarlock Top 5 In The 505

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    5,296
    pretty good battle.. lookin forward to peepin yours as well fam
    test
  3. OfficialBpayne

    OfficialBpayne Active Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    262
    Hahaha This was Entertaining as Fuck.. Both These guys have an uncanny ability to Really get the crowd into their styles.. Syd had cleaner material but a couple of stumbles.. Cutter had Crazy off the wall material and a little bit of stumble-ish in the second. I think this one comes down to preference..So I'm gonna say I think Syd Edged it by just a little, but like I said I was mad entertained by both these guys.. it was honestly hard to pick one and I haven't said that in a while
    test
  4. MadasaMata

    MadasaMata pizza yo bitch

    Joined:
    Jan 28, 2013
    Messages:
    193
    agreed. I gave it to Cutter based off of the references exclusive to our league even if they both stumbled. peep me in the back reacting like crazy with the Lex D Mustache Swag tee, they definitely had me entertained
    test
  5. MadasaMata

    MadasaMata pizza yo bitch

    Joined:
    Jan 28, 2013
    Messages:
    193
    it should be dropping soon. you already saw the bootleg so you know how mean its gonna look when finished
    test
  6. ukallday

    ukallday Active Member

    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    932
    I keep seeing this joe cutter guy in all the videos from the fresh coast events, never checked his battles before, not really sure what to expect.
    test
  7. Im Technical

    Im Technical I got 30 pages of rhymes

    Joined:
    Jul 5, 2012
    Messages:
    1,720
    That clip longer than xfactors forehead leaned me, decent battle
    test
  8. TheRealWarlock

    TheRealWarlock Top 5 In The 505

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    5,296
    haha fo sho
    test
  9. TheRealWarlock

    TheRealWarlock Top 5 In The 505

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    5,296
    yeah this was my 1st time watchin him as well & dude did pretty good.. i mightve even gave him the W
    test
  10. TOPR KORESH

    TOPR KORESH AKA L Ron Hustler

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    1,066
    This battle is getting slept on too. Didn't expect much but for a small crowd they were into it and it was close, hella heated. Bumped.
    test
  11. AkuteMc

    AkuteMc Member

    Joined:
    May 29, 2013
    Messages:
    36
    Good showing from both dude's, Cutter's funny as shit, just the way he says shit. He's got good content as well. Syd was Syd, Its too bad not many people will see this because of the league, good battle.
    test
  12. feijoaz

    feijoaz Active Member

    Joined:
    Sep 17, 2011
    Messages:
    846
    this is actually a good battle
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)