Jay-Z magna carta

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by SHITTY Bang Bang, Jul 3, 2013.

  1. KnockT

    KnockT Member

    Joined:
    Aug 15, 2011
    Messages:
    669
    This album. Not Jay-Z.
    test
  2. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Does the g stand for gay? :scared:

    Killimunati
    test
  3. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,028

    obvi

    but u are who u are

    and I AM who I AM

    and this shit is classic jay bruh

    nigga 45 still shittin on 97% of the game hahahah
    test
  4. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,028

    GOD...

    I AM a GOD.

    even tho IM a MAN OF GOD

    my whole life in the hands of GOD

    yall better STOP PLAYIN with GOD.
    test
  5. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Donn a beast man.
    test
  6. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,028
    nah the beast is the gov. that yall obey

    I AM A king, prophet, GOD in the flesh...
    test
  7. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    blehhh

    i gotta be high for this shit ..
    test
  8. mr.mdz

    mr.mdz Never Lie

    Joined:
    Sep 25, 2007
    Messages:
    3,706
    Only songs I'm not feeling are Tom Ford and La Familia.

    Rest is crack. I won't say classic but it's definitely his best since Black Album.
    Heaven, Nickels and Dimes, Jay Z Blue, Somewhereinamerica, FUTW, Oceans, Part II, Holy Grail....

    When Picasso Baby switches up in the last portion, Jay absolutely SNAPS.
    test
  9. Maggie

    Maggie Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2013
    Messages:
    1,277
    Let's make love on a million in a dirty hotel with the fan on the ceiling.



    Hov never lets me down. Love the album. Drake up next.
    test
  10. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    5/10 if you go track by track.
    6/10 if you ignore the 50 second tracks.


    1. Wack all around - not even a rap track
    2. Sounding like French Montana with all the fucking grunts. Dope beat not enjoying his flow on it at all. Way too choppy.
    3. Dope all around - don't know who Tom Ford is it's still dope.
    4. Dope all around - good choice for a single. Only thing I don't like about this track is how Jay-Z barely says the word "with" and sounds like "Fuck Me you know I got it". Which is borderline ruining the song for me. Ross kills it.
    5. Dope all around - another great Frank Ocean joint.
    6. ehhhhhhhhhhhhhhh, this is wack to me.
    7. Ugh this beat would have been super dope but this piano is mixed WAY TOO LOUD. Skipping.
    8. Dope as fuck. Period.
    9. So dope I had to play it about 5x in a row.
    10. 50 seconds so it don't count either way.
    11. Beyonce kills this. This is a nice track.
    12. 55 seconds Jay wasted this amazing beat. What an asshole. I demand a remix featuring Pusha T & 2chainz immediately.
    13. I don't understand this track at all but I'ma bold it cause I love the MASE lines he spit. Fun track.
    14. ehhhhhhhhhhh. I'm not trying to hear this. We in a post-Haley/Em world tbh.
    15. This is terrible.
    16. Good, but nothing amazing. I'll bold it. I think this track will grow on me.
    test
  11. mr.mdz

    mr.mdz Never Lie

    Joined:
    Sep 25, 2007
    Messages:
    3,706
    Noodles breakdown is hilarious.

    Holy Grail (#1)... did you even listen?
    FUTW (#6) is wack?
    Somewhereinamerica (#7)..... Unbelievable track/beat/lyrics. Not sure what kind of speakers you're listening through.
    Jay Z Blue (#14)... Deep track about father/daughter relationship, sounds nothing like an Em track about Hailey.

    Only agreement I have is #15.... La Familia sounds like a track that tries too hard to appeal to the Chief Keef crowd.
    test
  12. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    stfu with "only agreement i have"
    you obviously agree with all the shit i called dope, too, you jay dickryder :eek:
    test
  13. mr.mdz

    mr.mdz Never Lie

    Joined:
    Sep 25, 2007
    Messages:
    3,706
    My apologies that you comprehended it that way... that should have been obvious that I agreed with your positives. I meant that my only agreement with your extreme negative comments was for track #15.

    I love the CD but it's not a classic. I was just pointing out that your arguments for some of those tracks were pretty laughable.
    test
  14. mr.mdz

    mr.mdz Never Lie

    Joined:
    Sep 25, 2007
    Messages:
    3,706
    To be honest, here's a disagreement.... I cannot fucking stand Tom Ford. It sounds like a rehash of another of his failed songs, "Ghetto Techno".
    test
  15. Syllablex

    Syllablex Forgive me, Lord.

    Joined:
    Jun 9, 2002
    Messages:
    1,253
    Black album was better than this.

    This album is pure garbage.
    test
  16. Syllablex

    Syllablex Forgive me, Lord.

    Joined:
    Jun 9, 2002
    Messages:
    1,253
    You nigs have been on his cock for too long.

    Anybody else think this is a mediocre at best album?
    test
  17. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    I'm gonna grab this
    test
  18. CrookedChild

    CrookedChild 360 degrees of Knowledge.

    Joined:
    Jan 12, 2002
    Messages:
    1,727
    his best since the Black Album, thats not saying much though.
    test
  19. Maggie

    Maggie Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2013
    Messages:
    1,277
    I love it when Hov drops. People get so angry that you enjoy the music.

    Hov winning.
    test
  20. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    Uhh... People get angry that I don't enjoy some songs. Not the other way around.

    I wish everyone could enjoy more things more easily. But you gotta be a naive little flame to think everyone is gonna enjoy every track on an album.
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)