Jay-Z disses the Game...

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by MFB, Feb 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    on hot 97.....oh yeah it happened and it was flames

    "i put a couple careers on hold, you could be next kid"

    "i got apartments you could put your home in"

    "you could get broad day on broad way while trl tapin"

    ect....
    test
  2. LDogg The King

    LDogg The King The High Life

    Joined:
    Jan 17, 2000
    Messages:
    16,941
    test
  3. E. Fate

    E. Fate Guest

    See Phenom's thread, there's no proof thatt this is a Game diss...its just speculation
    test
  4. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    its a game diss, fuck that.
    test
  5. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    lmfao...this is a game diss...are you kidding?
    test
  6. E. Fate

    E. Fate Guest

    Did he say it was a Game diss? All you know is that it's a freestyle...talking about someone...there were no names said, and like I said, Jay is not the one to not say the name of who he's speaking on - theres very little confirmation that it is what it is, just speculation, and kids HOPING that it's a Game diss....think about it for a 2nd, Jay is good friends with Dre, good friends with Em, hell, Jay is a business man, why in the fuck would he burn bridges like that?
    test
  7. OrtizDupri

    OrtizDupri then you gotta BREATHE

    Joined:
    Jul 19, 2000
    Messages:
    15,321
    Kids are so quick to make up rap beef these days...
    test
  8. Max Ayodele

    Max Ayodele Godfather

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    5,905
    You right but I cant blame peeps for that. The music industry really needs something of this magnitude right now
    test
  9. E. Fate

    E. Fate Guest

    ^^ They need another beef like they need a hangnail
    test
  10. Scola929

    Scola929 New Member

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Messages:
    382
    This is a Game diss fuck what you heard.

    I guess your a Game fan and dont wanna accept that fact.

    Jay-z is taking subliminal shots at Game just like Game was.

    Its like Pac said on some interview:

    "If you have a problem and you feel am talking bout you, but I aint say your name directly then bring it".

    Jay-z felt Game was taking subliminal shots with the maybach & button up shirt line.

    So, Jay-z played right back and did his subliminal shots.

    If/when Game responses back, then I know Jay-z gonna make it known.

    I mean really, it dont take two & two to put this easy ass freestyle together.

    Thats like saying if Nas never said Jay-z name on Ether.

    People woulda never known it was a Jay-z diss and vice versa.

    Being friends dont mean shit. Dre & Suge were tight once. Look @ dem now.

    50 felt he was getting subliminal shots on New York, New York.

    So the so called "Piggy Bank" is supposed to direct that.

    50 did a song with Styles P. Jada = Styles P & vice versa.
    test
  11. kaveh

    kaveh New Member

    Joined:
    Feb 13, 2004
    Messages:
    1,560
    haha this might be a pretty hott beef wit them 2...much appreciate a link or sumthin to it so we can hear
    test
  12. OrtizDupri

    OrtizDupri then you gotta BREATHE

    Joined:
    Jul 19, 2000
    Messages:
    15,321
    Um, but Game has said multiple times that the Maybach/button up line was directed at Ja Rule...

    If Jay takes offense to that, he loses a lot of respect in my book, I thought he was a bigger man than that.

    I still think cats on the net are trying to FORCE a beef that doesn't exist - and look at you suckers, you all are so quick to believe everything you hear...
    test
  13. Scola929

    Scola929 New Member

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Messages:
    382
    That dont mean nothing.......

    Jada, Ja Rule, Fat Joe never said New York, New York was directed at 50.

    50 took offense to that. If cats in the rap game feel they gettin' subliminal they gonna respone.

    Weather its directly or sliding it pass them on the sneak tip.

    If Game feels that the Jay-z freestyle was directed at him, then I guess he'll lash back.

    I cant even recall Ja Rule even doing the button up shit. I know the maybach shit tho.

    I could care less if they battle. If/when they do I already know who gonna win.
    test
  14. OrtizDupri

    OrtizDupri then you gotta BREATHE

    Joined:
    Jul 19, 2000
    Messages:
    15,321
    So basically... Jay-Z's a little whiny bitch?
    test
  15. Scola929

    Scola929 New Member

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Messages:
    382
    I guess, if thats what you wanna call it.

    Jay-Z, 50, Pac, Ja Rule, Beanie, Jada, Camron, Etc... Every rapper does it.
    test
  16. Elevated

    Elevated Luv N My Life

    Joined:
    Dec 16, 2001
    Messages:
    7,200
    test
  17. D!CK

    D!CK New Member

    Joined:
    Aug 24, 2001
    Messages:
    7,701
    I don't take retirees serious.
    test
  18. MiKe RaPhone

    MiKe RaPhone New Member

    Joined:
    Mar 17, 2003
    Messages:
    202
    Game will Be Shitted on if he faces Jay...

    Jay was crazy on his nas diss Supaungly
    test
  19. R-Tistic 310

    R-Tistic 310 Str8 West Coast

    Joined:
    May 26, 2002
    Messages:
    3,415
    This is stupid as fuck if Jay really is dissin Game. Not only did Game repeatedly say he wasn't dissin Jay, but he gives him props like 25 times on the damn album! Come on now! He kept makin references to "Reasonable doubt" and "Blueprint" basically sayin how they were great albums, and he says things about how he's the next Hov (even though most people disagree). So how the fuck could Jay really be dissin him, 5-6 months after "Westside story" came out, and a month after the album came out where he said on a hook "I don't take shots at legends"??? That's ignorant as hell.

    So...either the fans and people on the net just want to see a beef happen and are tryin to make this shit seem real, or Jay-Z is a bitch for dissin him.
    test
  20. hockeys_da_best

    hockeys_da_best New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    5,579
    Not sure why Jay feels the need to diss dude, if he is... but, I'm cool with Hov tearing him a new one.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)