Jay Z disses the game....

Discussion in 'Emcee Hookups' started by MFB, Feb 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    on hot 97....oh yeah..it's gonna go down...

    "you could get broad day on broad way while trl tapin"

    " i got apartments you could put your home in"

    "i put a couple careers on hold, you could be next kid"

    ect
    test
  2. stickman

    stickman music entrepreneur

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    4,220
    yeah right, kids always makin shit up..
    test
  3. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    it's true. jigga is going at game.
    test
  4. stickman

    stickman music entrepreneur

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    4,220
    for real though, Jay put out that warning
    test
  5. stickman

    stickman music entrepreneur

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    4,220
    yep, I hope this really goes down
    test
  6. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    no doubt, shits about to hit the fan
    test
  7. LDogg The King

    LDogg The King The High Life

    Joined:
    Jan 17, 2000
    Messages:
    16,941
    if so its a bitch move on jay knowing game praised him in his cd..

    lets see if game "never takes shots at legends" now lol
    test
  8. stickman

    stickman music entrepreneur

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    4,220
    he said it's cuz he has all those subliminals he won't admit to
    and because he keeps comin at Bleek
    test
  9. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    game took subliminal shots at jay and he's being fake on record.

    jay still runnin this rap shit.
    test
  10. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    fake about the bleek situation.
    test
  11. LDogg The King

    LDogg The King The High Life

    Joined:
    Jan 17, 2000
    Messages:
    16,941
    jay z is a clown an bleek is a nobody.. game should have the white boy merk em both
    test
  12. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    wha the hell are u talking about^
    test
  13. Atreyu

    Atreyu New Member

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    6,284
    test
  14. Con God

    Con God New Member

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Messages:
    2,609
    He meant Em when he said white boy MFB
    test
  15. Eulogy

    Eulogy OG Hybrid Angel'

    Joined:
    Jan 24, 2001
    Messages:
    1,824
    ROC would shit all over aftermath
    test
  16. I'm Deon

    I'm Deon the guy who fucked ur mom

    Joined:
    Jan 30, 2005
    Messages:
    997
    nightcrawla and myself are waiting.
    test
  17. J o o k

    J o o k Guest

    This is interesting I will provide 4 points to who ever drops the link to the audio.
    test
  18. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818

    i know foolio
    test
  19. X sample

    X sample New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    11,365
    or not..

    theyre the 2 dopest rosters though..
    test
  20. Strike

    Strike packin that metal

    Joined:
    Aug 21, 2003
    Messages:
    4,210
    lol em and dre and their toy soldier mentality will back out...

    busta pharoahe and the other dope artists on shady/aftermath wont do shit..

    beans jay young gunz MOP lol wadda you think?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)