@J o o k...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Sin Skywalker, Aug 22, 2013.

  1. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Damn man cocaine and steroids wasn't allowed in the comp, though.
    test
  2. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    Doesnt say nothing in the rules tbh. just send the money over and quit fucking around sin/jook. sin i'll take you out to soundbar with my winnings. prob even buy a $10 long island ice tea!! Run that money over bro bro

    @SinSSMG what do you think of this shit, couple years ago my guy got out of jail after doing 6 months, and said "Man county wasn't shit, i could prob do 10 years max, anything over that i'd prob kill myself" then he gets 8 years, 1 year later
    test
  3. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Well at least he ain't get over 10 years. :scared:

    My first sentence was an 8 piece tbh I did 3 off it. I heard the good time all fucked up these days though and they not even giving the 6 months in the door no more, tbh. :scared:

    Man you gonna have to blackmail me harder than that to...

    I mean, we keep this fitness comp fair and unbiased. Can't help you bro. :obamafuckit:
    test
  4. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    He got manslaughter he ain't getting no good time he's doing 6 at least I think his dumbass turned d tho cuz he got them horns on his head now started goofy mog

    Sent from my LG-P769 using tapatalk 6
    test
  5. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    He'll be straight then. :scared:

    6 ain't un-doable but that shit still sucks man. People gotta start rising above this violence shit and being productive with their lives man.
    test
  6. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    sin got 8 and did 3??? but he didnt snitch:funny:

    nigga got less than half time. that doesnt even exist in cali.

    @yayo he basically just admitted to being a snitch & hes in here talking to the other snitch about it. what i tell u nigga?
    • +Rep +Rep x 1
    test
  7. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    that boy a tweety bird man, nigga PAID 600$ to be a Rap forum mod and a cop's bitch 2
    • +Rep +Rep x 1
    test
  8. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    In Illinois you DO half the time on anything other than Class X or Class M felonies. Or fed cases. I'm not gonna call you an idiot or nothing.

    But you obviously only know criminals in your own area. B whun ain't got killers all over the world. That's for sure.
    test
  9. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    :funny: :funny: :funny:

    wooowwwwww@him paying a cop even after he snitched.


    sin, u shake that nigga jook dick off after he piss, bitch?
    • +Rep +Rep x 1
    test
  10. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    @yayo also confirmed not knowing anything about how prison time works in any other state then his own.

    Y'all don't network at all huh? I actually got people in Cali and Florida, tbh. MF's don't travel? :funny:

    And FYI I was a mod before I ever donated 600$ to help out artists actually trying to put in work you broke bitch.
    Last edited by a moderator: Aug 23, 2013
    test
  11. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    8 divided by 2 is 4 bro
    • +Rep +Rep x 1
    test
  12. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    Please that bitch is as pc as it gets that or they sent his ass to the old man deck

    I'm still dying at him being in the front lines of a gang war: funny:

    Sent from my LG-P769 using tapatalk 6
    test
  13. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    test
  14. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226

    + school / work good time contracts. You know nothing about IDOC.
    I actually would have been out sooner but I broke one of my contracts by getting a major fighting ticket and going to seg.

    I SHOULD have been out in less than 2 1/2, tbh.
    test
  15. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    We tryn'a help the community out and maybe get some bread out of it at some point, tbh.

    You know like the fairy tales you post up on here and go in circles with the less intelligent posters of RM.com but have never once proved one thing about your entire existence other than SAYING "yeah I've proved this or that".

    Send somebody some money right now bro. You twice my age and you a broke coward living lies through RM.com, tbh.
    test
  16. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    B whun was sucking surenos off while the crips made a fifi out of him and had hos wife stripping on visitations for everyone to see

    Sent from my LG-P769 using tapatalk 6
    test
  17. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    I keep getting B whun and Rich confused man :funny:
    • +Rep +Rep x 2
    test
  18. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    Tbh Idk shit but idoc and Indiana


    Sent from my LG-P769 using tapatalk 6
    • +Rep +Rep x 1
    test
  19. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Richy actually exists though. B whun is a fictional character. :funny:
    test
  20. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    You was fuckin' around in Hammond or something man? :scared:
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)