I've got a serious question about RBL voting...

Discussion in 'Emcee Hookups' started by U S E R, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oneduh

    Oneduh Guest

    Hens.. aim.. thx
    test
  2. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607

    thats partially the goal behind it all though. to help them develop.


    u gotta point out to them what theyre doing wrong. theyre like kids. they gotta burn their hand on the oven to know that shit's hot.

    so fuck it. and fuck them, and fuck u for being their knight in shining armor defense attorney. they dont deserve excuses for being fucking stupid. nobody does that shit for Bush.
    test
  3. Fracture

    Fracture Legion Of Dudes

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Messages:
    2,545
    users gully
    test
  4. john hensley

    john hensley 7xRBL

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    1,933

    lol, well to me i point it out when i vote on THEIR matches. that's when i say hey this shit is played, and hopefully other people will do that too. that's how they figure out what is played, and from basic convos.

    im not defending any wack votes, like i said, i shake my head weekly at some of the votes i read.

    but im just sayin, if we are lettin the heads into the league, the ones that write played and wack will lose and go to the bottom of the ranks, while the ones who figure it out will rise, that's how u weed ppl out imo
    test
  5. micshimmie

    micshimmie New Member

    Joined:
    Mar 29, 2001
    Messages:
    1,069
    ..user u bastard.. don't waste time..
    to be a knight in shining armor u'd need to wrap a tank around ya waistline

    yeah wat now swoops aha
    test
  6. john hensley

    john hensley 7xRBL

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    1,933
    and to me it's like, i don't put much stock into a persons vote that i can clearly see is wack

    like their advice isnt really what i rely on
    test
  7. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607
    lmao u corny
    test
  8. Zygotic Embryo

    Zygotic Embryo Registered Bruiser

    Joined:
    Sep 27, 2001
    Messages:
    3,142
    topic starter - agreed.
    test
  9. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    everybody's on aim heated and now the thread is dead.
    lol
    test
  10. ill nik-A

    ill nik-A Dirty Sanchez!!

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    604
    i hate when ppl sign into other ppl's accounts and vote
    test
  11. I'm Deon

    I'm Deon the guy who fucked ur mom

    Joined:
    Jan 30, 2005
    Messages:
    997
    that wasnt directly at you i'm talkin bout text in the last 2 yrs
    test
  12. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    i saw the lama reference, just thought i'd still state my case.
    test
  13. Ovea

    Ovea New Member

    Joined:
    Dec 11, 2008
    Messages:
    108
    i'll work on my voting so i dont have this problem
    test
  14. ••••

    ••••

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Messages:
    3,128
    niggas votin like straight bitches g
    test
  15. -=Blazin-Armor=-

    -=Blazin-Armor=- New Member

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    6,096
    Newbs used to get picked on by vets collectively.
    test
  16. Xquisite

    Xquisite Guest

    someone should talk to jeff about implementing a shadow voting system. you know like, you cant see other peeps votes until you vote. I think that would cancel the "follow the trend" issue. just my two pennies
    test
  17. Katharsis

    Katharsis Fly......Plane and Simple

    Joined:
    Aug 12, 2000
    Messages:
    1,752
    you're just asking to cut your own eyes out.
    test
  18. Xquisite

    Xquisite Guest

    test
  19. Oneduh

    Oneduh Guest

    Werd that's fucked up.
    test
  20. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    it really depends how it's done tho Q...i remember purgatory....in one battle he started off with like 10 bars of a ship/ocean type theme, and it was just like overkill...even though each line was pretty damn nice as a standalone...the shit got old ....what happened to that guy btw?

    but if you're straight clownin on your opponent then the concept tends to keep its life a little longer...but if your not connecting with your first couple of jabs...then the next couple on the same subject are just gonna be dead lines...

    as for the elitist shit...i must admit that i'm a culprit... i don't know how it started, i'm not really sure if it's me or just the inconsistency of the dudes in the league... but it seems like only haymakers get the nice/damn/lol...the "aight, that's kinda cool, i see what he's doin but it's not exactly incredible"...that seems to get an aight... and the poorly worded, didn't connect lines get a blah or don't get mentioned... but it pretty much seems like you gotta hit with a haymaker to get a reaction...the "gray area" type lines don't seem to count...

    but i do agree that there's an elitist trend in voting where only the cream of the crop gets a mention and decent lines don't mean a thing...but the shit's across the board imo
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)