I've been wondering..just how the hell did Jay Lose to Nas?

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by Ice Fluid, Jun 4, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ice Fluid

    Ice Fluid Flow with the Fluid.

    Joined:
    Mar 26, 2005
    Messages:
    2,143
    Big waste of time.
    test
  2. PrOFouL

    PrOFouL New Member

    Joined:
    Jun 21, 2003
    Messages:
    2,986
    "In '88 you was gettin chased through your buildin
    Callin my crib and I ain't even give you my numbers"

    "Huh, we wasn't chasin you, we had a tapin too
    We came through to do our one two thing

    Cause if it was on like that *****s would come through Queens
    With Queens *****s you know how I do
    Look, I got more shooters in Queensbridge than you
    *****s will tie you up on the colliseum roof
    And open beer bottles off the boy chipped tooth, look here"


    "Wearin Jaz chains, no tecs, no cash, no cars
    No jail bars Jigga, no pies, no case
    Just Hawaiian shirts, hangin with little Chase"

    ^^^^^^^^^"never sit in the cell for a second then I'm gettin' my bail
    shoot it out with the bounty hunters fuck
    sittin' in the county for summers if they should down me
    "
    "I came into this motha fucka, hundred grand strong, 9 to be exact"


    "You a fan, a phony, a fake, a pussy, a Stan"

    ^^^^^^^^^^^You're the pussy the fake, cuz real *****s listen to Jay. I don't know how this ***** do it, maybe it's his fake belief that these fucks brought or what.

    "They Shootin', nobody dying, somebody better put somebody body on somebody iron sometimes soon, I ain't buying that shit."

    "I still whip your ass, you thirty-six in a karate class
    You Tae-bo hoe, tryna' work it out, you tryna' get brolic?"

    ^^^^^^^^^^Sitcha ass down somewhere, worst than that, you don't even got it right. Forcing rhymes as usual.

    "Ask me if I'm tryna' kick knowledge
    Nah, I'm tryna' kick the shit you need to learn though"

    ^^^^^^^He's saying you need to switch-up your flow(true). You went from Illmatic to spittin' knowledge that you don't even bring air to. Easier said than done.

    "Is he Dame Diddy, Dame Daddy or Dame Dummy?
    Oh, I get it, you Biggie and he's Puffy"

    ^^^^^^^^^Aight, this was funny, good one.

    "Rockefeller died of AIDS, that was the end of his chapter
    And that's the guy y'all chose to name your company after?"

    ^^^^^^^^^^Something is wrong with that? I don't get it? Btw, he died of "sclerotic myocarditis", not AIDS. Dude died in his 90's, doubt AIDS could let you live that long. They didn't have NNRPI( I think that's right) or let's just say nevirapine and similar medications weren't invented yet.

    "Foxy got you hot 'cause you kept your face in her puss
    What you think, you gettin girls now 'cause of your looks?
    "

    ^^^^^^^^What happen to 'Gay-Z'? Cock-A-Fella and the homosexual insults? Forcing rhymes as usual.

    ^^^^Speaking of that "*****s in pink suit tryna get cute"

    "Compared to Beans you wack"

    ^^^^^Damn, that "bodyguards' verse better" line must've hurted you.

    "And your man stabbed Un and made you take the blame
    You ass, went from Jaz to hangin with Kane, to Irv, to Big"

    ^^^^^^What is wrong with that? Didn't you come up with Large Professor, Pete Rock, and the white boy with glasses?

    Lmao, why the hell would he take the blame, it damn near pushed his album back. It could've been the worst Jay would have turned to.

    "And, Eminem murdered you on your own shit"

    ^^^^^^^^^^Once again, the "bodyguards' verse better" line gotten into him. What, this is unexpected? We're talking someone with skills. If Mike Jones outshined him, then yeah I give you maaaaaaaaaaad credit for that shit.

    "You a dick-ridin faggot, you love the attention
    Queens *****s run you *****s, ask Russell Simmons"

    ^^^^^^^^^uh-oh, that gay shit again "While you was obsess with saying that gay shit"

    He must have no idea how Jay was doing it when he was under Def Jam.

    "Shaun Carter to Jay-Z, damn you on Jaz dick"

    Shawn Carter, was dressing so nicely, so he gotten the name Jazzy, I don't know by who, but Jay changed his name into Jay-Z (That's the nicest name I ever heard, besides Bobby Valentino.) One head said it was because it was a subway that goes through his home. It had nothing to do with Jaz-O, trust.

    "How much of Biggie's rhymes is gon' come out your fat lips?"

    Did he say anything about Big biting Snoops' bar in "Hypontize"? No, so why is he saying Jay biting Big when Big was biting *****s too?

    "When does your lies end? When does the truth begins?
    When does reality set in or does it not matter?"


    ^^^^^^^^^^Word

    Damn, Super Ugly is underrated.

    Nah Ice Fluid, just posting opinion I had kept in a note pad years ago. Don't care.
    test
  3. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670

    What does that have to do with record sales?

    Imperial1
    test
  4. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670

    I agree. Which is why I don't respond to that ignoramus.

    Imperial1
    test
  5. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    Yes sir.

    J Train and the Z Train.

    Hence the name: JAY Z

    Lmao
    test
  6. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    That's some gay stuff if you ask me. Da heck a DUDE get called "jazzy" for the way he dresses. That's a term used for females. hmmmm.

    Imperial1
    test
  7. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    cuz everybody had a copy of all eyes on me,,,,u act like once he died ppl started likeing him, hell no, dude wuz gettin love from eevrywhere wit all eyes on me,,,started wit me against the world, actually started wit keep ya head up and i get around, shit it started wit trapped,,,,nggaz love pac befo he died, u a dumb bitcgh
    test
  8. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    I know bookoos of people who didn't have a copy. However, you never answered my question as to what sales had to do with people not treating him like a hip hop god before he died.

    Imperial1
    test
  9. !ron HorSe

    !ron HorSe New Member

    Joined:
    Jan 17, 2004
    Messages:
    17,743
    You have to remember this was the early 90's when they were still wearing pretty tight pants.
    test
  10. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    i dont see how pac is considered a fuckin GOD now that he died, but usually when somebody dies, they get praised fo the good they did, they are missed, not jus pac, anybody that dies, gets love shown,,,,pac has albums out every yr since his death,,,,thatz why he is loved so much,,,,u really dont undastand this?
    test
  11. Sonz1

    Sonz1 Registration Please

    Joined:
    Feb 22, 2001
    Messages:
    3,442

    *****; you ain't live it you witnessed it from your folks pad
    You scribbled in your notepad and created your life"

    "Use your - BRAAAAAAAIN! You said you been in this ten
    I've been in it five - smarten up Nas
    Four albums in ten years *****? I could divide
    That's one every let's say two, two of them shits was due

    "I showed you your first tec on tour with Large Professor
    (Me, that's who!) Then I heard your album bout your tec on your dresser"

    "And you ain't get a corn ***** you was gettin fucked and
    I know who I paid God, Serchlite Publishing"

    "Because you know who (who) did you know what (what)
    with you know who (yeah) but just keep that between me and you for now"


    Truths....


    and i don't know why your so obsessed over finding truths......like that's the most important part or someshit.....
    test
  12. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    u aint get a coin
    test
  13. Sonz1

    Sonz1 Registration Please

    Joined:
    Feb 22, 2001
    Messages:
    3,442

    i copied it from a website...
    test
  14. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    test
  15. Sonz1

    Sonz1 Registration Please

    Joined:
    Feb 22, 2001
    Messages:
    3,442

    good
    test
  16. THEDONN- closed

    THEDONN- closed pac and biggie rule 4eva

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    8,199
    stop listenin to music for the beatz, and hear the lyrics spittin, u might actually learn something
    test
  17. d-rell

    d-rell New Member

    Joined:
    May 21, 2004
    Messages:
    923
    In response to the title of this thread :

    I wonder do people wonder how Peter McKinley lost to Mike Tyson ? What kind of question is that, the better man won.


    ~1~
    test
  18. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    If I EVER saw a dude in tight pants back in the 90s, they would be considered gay. And Jazzy is a term used for females and has ALWAYS been that way.

    Imperial1
    test
  19. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    Still opinions besides the indirect Carmen reference. [pus]

    Imperial1
    test
  20. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    The fight he had with Lennox would've been a better comparison.

    Imperial1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)