ITT we troll Mormon chat tbh

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by Sloss Littlez, Apr 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    Chat with Us | Mormon.org


    my results come soon


    all of us in the tinychat are killin

    -EDIT- screenshot ur results cuz they took away copy and paste SMH
    test
  2. Static Legacy

    Static Legacy 3 times of a lotta shit

    Joined:
    Apr 7, 2010
    Messages:
    2,752
    test
  3. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    damn that is small as fuck tbh
    test
  4. Static Legacy

    Static Legacy 3 times of a lotta shit

    Joined:
    Apr 7, 2010
    Messages:
    2,752
    I know, I'll make next chat bigger
    test
  5. BasedDIGLETT

    BasedDIGLETT KINGLETT

    Joined:
    Apr 18, 2011
    Messages:
    3,002
    ITT loads of unfunny convos are posted that only the person taking part in them finds funny
    test
  6. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    they respond too slow

    [​IMG]
    test
  7. BasedDIGLETT

    BasedDIGLETT KINGLETT

    Joined:
    Apr 18, 2011
    Messages:
    3,002
    alright crunks was funny but no one elses will be so dont embarrass urselves!!!
    test
  8. bobbaforce

    bobbaforce I don't give a nada

    Joined:
    Aug 28, 2009
    Messages:
    7,201
    test
  9. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    [​IMG]


    [​IMG]


    fucking bitch
    test
  10. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    I tried to get the bitch to respond to my battle questions but the bitch wouldnt bite.

    I'll try again.

    I had a good angle too smh
    test
  11. Mr Pumper

    Mr Pumper omg

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    194
    dead @ im lonely and its in my genes
    test
  12. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    whitesnake lyrics on deck imo
    test
  13. dmac0850

    dmac0850 New Member

    Joined:
    Jul 2, 2010
    Messages:
    1,619
    test
  14. Mr Pumper

    Mr Pumper omg

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    194
    Why does a missionary never log on to talk to me? :(
    test
  15. dmac0850

    dmac0850 New Member

    Joined:
    Jul 2, 2010
    Messages:
    1,619
    And then i gave them a fake email lol
    test
  16. Mr Pumper

    Mr Pumper omg

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    194
    I registered with the name Jamal Tyreke, could this be the source of my problem imo
    test
  17. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    test
  18. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    bitches wont give me a speaker now lmaooo
    test
  19. andrewins

    andrewins Well-Known Member

    Joined:
    Nov 2, 2010
    Messages:
    4,060
    test
  20. Sloss Littlez

    Sloss Littlez KING SLOSS THE BOSS NIGGA

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    2,226
    LMAO andrew!!!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)