Is The English Accent Tha Worst Accent A Rapper Can Have

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by lyrical impact, Feb 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The_MRB

    The_MRB infiltrate your border

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    3,784
    X is a crackhead who dont do music anymore, cant blame him for that
    test
  2. Calliz aka Mark Spitz

    Calliz aka Mark Spitz New Member

    Joined:
    Feb 9, 2000
    Messages:
    18,038
    You're just not hitting me with enough independant figures.

    You know jack shit about the Cotton Club. Culture had everything to do with it.

    There's a gigantic music world.

    Rap's a form of expression within hiphop culture that you guys "like" and do.

    You have no point.
    test
  3. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    i used to think americans didnt have accents because i am one but they do and so do canadians and english ppl, everyone has an accent and if u think u dont ur ignorant because you have not traveled very far to see that ....
    test
  4. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470


    nope it wasnt westwood's dumbass
    test
  5. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    wtf


    dude ive talked to loads of english people maybe 10 percent there like underground stuff the rest are into 50 cent and usher ....

    i mean that YEAH join by usher played in england damn near a year man...

    so my point is there are a few who understand hip hop there's but not many

    most people are very racist there towards anyone who is not english... so there for they might not except any american music...


    (examples of racistness for those who will disagree:
    Paki, ~~~~~~,Yank....and a few more i cant think of....)

    so if you are in tha uk and u know about hip hop culture im deeply sorry ...but i do have a point
    test
  6. rgct2

    rgct2 New Member

    Joined:
    Feb 18, 2005
    Messages:
    44
    fuck you nigga
    test
  7. StylisticS

    StylisticS National Champions

    Joined:
    May 1, 2002
    Messages:
    11,264
    this is a funny ass thread. lol@ "american" rap dying. that will never happen in your existance on this planet. nor your childrens existance. nor your childrens childrens existance. nor your...you get the idea.
    test
  8. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    Stop telling me what my country does lmao.

    a. Paki isnt racist.
    b. England DOES start alot of shit with other coutries, but we are the most accepting country when it comes to other races and religions, in the world.
    c. My point still stands, the 10 people you asked dont represent the 3.4 million that are recorded as supporting underground and non commerical hip hop from both countries.
    test
  9. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    It's common sense, the industry made rap what it is, both underground and above.

    Stop being so stupid for the sake of dissagreeing with me.

    Your telling me Hip Hop would have the impact it has had with out the industry behind it?

    Who gives a shit about the fucking culture you dick head. Address my point for once and maybe you'll see it.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)