Is it True RM.com's Power Couple broke up?????

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by yayo, Jul 18, 2013.

  1. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785


    i move to atlanta last year you dumb n!gger

    ofcourse my fucking job is new

    who need to lie to your ass?

    who are u, besides a broke n!gger i wouldnt mind being shot while walking home?

    you got a fat black bitch with a weave layin in ya bed with undone toe nails and a cabinet full of cup o noodles and a refridgerator full of left over chinese food

    why would i envy you in any way possible?
    test
  2. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753


    My dood

    [​IMG]

    [​IMG]


    Welcome :arsyeah:
    test
  3. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132

    Check out the big brain on urb

    Why were u moving around before this job u have now?



    U boring the shit out of me everything I said is true everything u said is false


    I'm done arguing with u I know why u won't say what high school u went to though
    test
  4. Archer

    Archer Hamityville

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    9,906
    I'll approve Urb's entry to the palace.
    test
  5. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818
    Lol i just caught that shit. Yayo foul for this.
    test
  6. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025
    me and dely will never be cool, but that's foul putting out his personal business on this site full of degenerates and creepy weirdos.
    test
  7. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818
    Read the rest of this thread.



    Bad dude made some pretty good points but that nigga sounds hurt.
    test
  8. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025

    like bitches?
    test
  9. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    He hurt as fuck nigga turned gay as hell quick as fuck

    Nigga felt bounced back and he was married


    I wouldn't be surprised if this nigga blew his brains out one day
    test
  10. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    show me a nigga that never got played by a bitch

    and i show u a nigga who never had a girlfriend

    its part of the real-nigga process

    niggaz up here can front like they guerilla pimp bitches regularly

    i seen yall pics, yall lucky to see a piece of ass
    test
  11. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    guarantee you the bitch h2o with right now is the only woman he been with his entire life
    test
  12. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    That's not true at all bruh I've fucked more bitches when I was 16 than u have you're whole fucking life now put bread on that nigga


    U was prob a Virgin until u was fucking 18

    First time I ran a bitch I was 14 shit your goofy ass up


    U hurt as fuck lol no bitch had got to me like that in my life I talk to my Ex's regularly and one I used to beat the shit out of

    Nigga dont like girls no more cause he got played

    Bruh u need rate Hispanic for pussy

    I fuck bitches I worked with and they knew I had a gf

    U not on my level in no way for or fashion quit while u ahead

    I had bitches sucking dick in the victory inn and giving me all the pros when your stupid ass was kissing a bitch who sucked 2 niggas dicks the same day u tongued her down
    test
  13. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818

    Nobody is even actin like they Pimps in here bruh that shit make believe, thats how i know you hurtin.


    Its aight though everybody goes through bad breaks.
    test
  14. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    if the shoe fits

    never mentioned your name but u in here with an opinion about me

    i been single a long time now bruh, nobody hurt
    test
  15. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    at the end of the day my nigga

    1. I look better than you
    2. Your bitch would cheat on you with me if I decided to let it happen
    3. I got more money than you
    4. More educated that you
    5. Get higher quality women than you
    6. Have far more potential in this world than you ever will

    we seen your pics bruh

    u ugly, fat and short

    and ur a meter reader

    and u got fucked up teeth

    you really dont have a whole lot going for you

    post a pic of your girl up, i guarantee you that bitch ugly

    you know it

    I know it

    she prolly been with 75 niggaz and sucked 76 dicks

    prolly had a train ran on her

    prolly sold her pussy a couple times for school book money

    its no tellin what kinda past that raggedy ass bitch u wifed up got

    you ugly and ya hairline look like the russian boarder
    test
  16. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,161
    lmfao good ol Rm
    test
  17. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    U see how mad urb is bruh?

    Meter readers get off this early? Damn bruh lol

    I was at work sitting doing nothing making u mad nigga u in atl at 1-3 am on rm mad as fuck getting no pussy and no money

    I'm good this way and I'm
    Really from where I said I'm from


    What high school u go to bruh?
    test
  18. brother mouzone

    brother mouzone Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    5,818

    Kinda hard not to have a opinion of you after reading this thread you know?


    Lol but imma leave you alone. About to listen to some duke ellington and go to sleep. Enjoy the rest of your night.
    test
  19. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    I'm bout to go get some rams horn go home and fuck my girl before she goes to work

    Urb what high school u go to?
    test
  20. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    So you a security guard

    It all makes sense now

    Sent from my One X using Tapatalk 4 Beta
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)