"I'm From 7 Mile" -Seven the General

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by -Fac3-, Jul 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p1Xv7VjKf_s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p1Xv7VjKf_s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
    test
  2. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Not usually a fan of the dope boy music rap or whatever....but this is how it's supposed to be done....


    Btw, Detroit is nuts...lol...
    test
  3. twdIDescipleI

    twdIDescipleI New Member

    Joined:
    May 29, 2002
    Messages:
    2,273
    the D get Dirty
    test
  4. twdIDescipleI

    twdIDescipleI New Member

    Joined:
    May 29, 2002
    Messages:
    2,273
    damn did he throw up king as in Latin King
    test
  5. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Nah, he's a young Boy....Detroit Gang....YBI

    Anybody in Detroit knows about them, they have an infamous reputation in Detroit....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)