If you play ESPN NFL Football you should peep...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Dahnamics, Dec 14, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824

    lmao
    test
  2. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    i would like to know what inovative feature the 2k series as brought to the electronical football world?
    test
  3. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    i hope you aint talking in comparison to that gay shit on madden like the hit stick and the fan feature
    test
  4. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    Nim makes good points. Competition is good...

    I think it's gay EA bought it out, but it don't really make much of a difference to me either since I prefer Madden, lol.
    test
  5. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    First person football.











    *holds back insane laughter*
    test
  6. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    Storyline Central. 'nuff said.
    test
  7. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    lmfao @ electronical

    It's either Electronic or Electrical. ahahaha

    I still love you.
    test
  8. Snuggles

    Snuggles New Member

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    3,718
    Fuck Madden..I Swear To God I Hate EA With A Fucking Passion..Ive Been On Here For A Couple Years And I Put Alot Of Folks On To ESPN..Man Im Pissed...Swear Im Playing Fricking ESPN 2k5 When Madden 2006 Is Out...Fuck It
    test
  9. Snuggles

    Snuggles New Member

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    3,718
    Also..To Everyone Who Is Captured By EA's Gay Shit Every Year....Create A Stadium..Create A Show..Create A Fan...LMAO...Such Garbage Man....ESPN Is Like The Underground Madden Is Commercial...Swear..
    test
  10. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    lol im just gonna sit back and laugh when madden 06' is EXACTLY like 05' , shit will be classic..and then when EA starts to get lazy...lets see how much talk peeps will do....well...u wont have a choice...cuz EA obviously doesnt care if the fans like the game anymore
    test
  11. Since 1983

    Since 1983 ever since...

    Joined:
    Oct 7, 2002
    Messages:
    835
    ya'll n!ggas preach to much...shut the fuck up...
    test
  12. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494

    and creating a top notch "crib" is a neat feature?
    test
  13. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494

    niggga im gully like that
    test
  14. Snuggles

    Snuggles New Member

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    3,718
    The Crib Is Average At Best..BUT ESPN DOESNT USE CORNY SHIT TO SELL THE GAME..The Game Sells Because Of The Graphics And Gameplay...MADDEN AND LIVE SELL BECAUSE OF GIMMICKS...Fucking Create This And This..DUNK CONTEST..Bullshit...
    test
  15. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    lmao wtf u talkin bout espn was the first people to bring out the dunk contest shit it was just terribly done.......and espn does NOT concentrate on game play what so ever, their purely presentation......thats why they have limited play books and terrible animations......when will espn bring a ground braking feature like hit stick or playmaker or hot route? somethin that completely changes the face of the game? never because they only focus on presentation and its gameplay that matters thats why they are no more lol


    lmao@ people thinkin they had a chance to compete with madden
    test
  16. Snuggles

    Snuggles New Member

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    3,718
    Presentation Was A Main Feature..But Dog...The Realism In ESPN Is Sick..Madden Shits Horrible..LMAO At How In Maddden You Could Fucking Run Back And Do A Circle And Lose A Defender..LMAO....Fuck Up..Dont Make Me Get Hostitle...
    test
  17. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    espn was just as good if not better than madden in 05' and has only been out 5 yrs...shit was about to get serious and EA got scared...FACT...
    test
  18. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494

    yea i aint gone front, madden does have some gay ass shit involved.......but overall theres less wrong with madden than there is with espn imo.......i aint gone front the coverage in madden is completely unrealistic at times, i feel ncaa from ea was the best football game of the year, the coverage was so on point and the way they ran was correct as fuck
    test
  19. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494

    lmmmmmmmmmmmmaooo, why would they be scared? espn was the one that was scared and had to sell that peice of shit for 20 dollars lol......yet when madden dropped they had lines out the door, so whos more scared hmmmmm
    test
  20. Snuggles

    Snuggles New Member

    Joined:
    Nov 17, 2001
    Messages:
    3,718
    LMAO "That Peice Of Shit" Got Numerous Awards This Year..And MOST Of The Mags Picked ESPN Over Madden
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)