If you play ESPN NFL Football you should peep...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Dahnamics, Dec 14, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    http://www. petition online .com/nfleacon/petition.html

    Maybe this is old news but the NFLPA sold all rights to EA Games... LAME!!

    sign the petition!
    test
  2. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    test
  3. MicMyth

    MicMyth Active Member

    Joined:
    Dec 9, 2003
    Messages:
    4,508
    Goddamnit.

    I like the espn games so much more than the EA

    thats fuckin gay,
    test
  4. Caldisto

    Caldisto New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    1,684
    damn right and im pissed..... time to send madden to hell lol
    test
  5. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    i laugh at u lil niccas
    test
  6. Caldisto

    Caldisto New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    1,684
    petition signed.
    test
  7. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824

    bwahahhahaa like its gonna make a difference
    test
  8. Odd Man Outt

    Odd Man Outt President of the South

    Joined:
    Jul 13, 2001
    Messages:
    11,663
    lmaooooooooo

    they mad

    they mad
    test
  9. Caldisto

    Caldisto New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    1,684
    keep that to yourself /\/igga
    test
  10. JOEXXX

    JOEXXX .......

    Joined:
    Sep 28, 2004
    Messages:
    9,387
    damn, the ESPN games were in my price range :(
    test
  11. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    test
  12. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    test
  13. -*Deranged Mind*-

    -*Deranged Mind*- got any cheese

    Joined:
    Dec 1, 2001
    Messages:
    16,305
    i got that shit on x box..its tight, only thing is..it doesn't go past the regular season.

    would be better with a playoff on it
    test
  14. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494

    lmao what kinda football game doesnt let u go to the superbowl? lmao, terrible
    test
  15. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    lol @ this idiot. of COURSE it lets you go to the fucking superbowl..
    test
  16. -*Deranged Mind*-

    -*Deranged Mind*- got any cheese

    Joined:
    Dec 1, 2001
    Messages:
    16,305
    no it doesnt..lol


    i have it and play it often..the shit aint on there..


    or maybe i just be playin in the wrong mode
    test
  17. -*Deranged Mind*-

    -*Deranged Mind*- got any cheese

    Joined:
    Dec 1, 2001
    Messages:
    16,305
    i done went through the whole season plenty of times, and the shit stops after 16 games.
    test
  18. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    roflmaooooooooooooo@no playoffs
    test
  19. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    clearly you're in the wrong mode.. i've had this game since it came out..
    test
  20. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    damn your shit got a glitch lmao better take that shit back and get another one or a refund
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)