If You Make a song to this Beat I Will Consider You The Greatest Emcee Alive

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by r.a.v, Dec 30, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r.a.v

    r.a.v whats hood

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    5,394
    test
  2. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,465
    You must love N.O. Bounce.

    Come to my city..we have much more.
    test
  3. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    lol, I'ma give it a try
    test
  4. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    I can't believe I just did this. lol
    Alright man, I know it's not a full song but I don't have the time the cut up the beat to fit a hook and three verses.
    But it's something.

    http://www.soundclick.com/phoenixcrookedcrossdemo

    Now about that 'Greatest Emcee Alive' thing? lol
    test
  5. r.a.v

    r.a.v whats hood

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    5,394
    lmaooooo

    dope
    test
  6. ThEsPiTTiNiMaGe

    ThEsPiTTiNiMaGe StillBumpinOldSchoolGRBs

    Joined:
    Mar 11, 2003
    Messages:
    2,364
    dzk could def pull it off
    test
  7. its meta4

    its meta4 v-bucket

    Joined:
    Apr 2, 2004
    Messages:
    937
    ummm make a song to Toxic. i swear, thatd be iller, pansy.
    test
  8. Holiday Styles

    Holiday Styles Let's Go Flyers

    Joined:
    Dec 28, 2003
    Messages:
    18,877

    i was thinking that as i listened to the beat..
    test
  9. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    man, DZK can rip any beat!
    test
  10. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,465
    LMFAO@ this nigga accent.

    I'm bringing this to the radio. People gon hear this shit down here in the N.O. and die laughing.

    LMFAO!!!!!!!!
    test
  11. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    wtf
    I'm from the UK.
    Alright man, you play it on the radio and give me some exposure! Good or bad, it doesn’t matter 2 me. lol

    Plus, I was the first one to rip the beat. No one else stepped to the plate!
    test
  12. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,465
    LMFAO!

    I wish I had a mic..all i got is production equipment.

    But this shit you did is hilarious.

    "You're not chaaaaaaaaaaaaanging me!" LoL

    Lyrical beethoven it is.
    test
  13. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    why don't you check out my other songs before making a judgment about me!
    test
  14. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    -Loses it-


    This beat is illness.
    test
  15. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    The homie said "either i make it, or my own life i'll be taking"..

    who the fuck words their lines like that ? lol
    test
  16. Logic

    Logic IDP Ya Herr'd?

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    1,474
    whats the actual site name so i can d/l it? lol
    test
  17. r.a.v

    r.a.v whats hood

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    5,394
    test
  18. r.a.v

    r.a.v whats hood

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    5,394
    and damn at yall hating on Sith ANgel

    give the man props for having the balls to rip that power rangers beat

    his accent wouldnt be as bad if his quality was better
    test
  19. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,655
    test
  20. Sith ANgel

    Sith ANgel PhoeniX CrookedCross

    Joined:
    Dec 3, 2004
    Messages:
    57
    Thanx man, I'm getting better equipment real soon anyway.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)